قول مساعدوزیر آموزش و پرورش در زمینه تکمیل استخر دانش آموزی شهر قدس

شهر قدس (پانا)- مدیران آموزش و پرورش شهرستان های شهریار ، قدس و ملارد و نماینده مجلس شورای اسلامی ، با وزیر آموزش و پرورش دیدار و گفت‌وگو کردند.

کد مطلب: ۸۱۲۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد
قول مساعدوزیر آموزش و پرورش در زمینه تکمیل استخر دانش آموزی شهر قدس

در این دیدار در پی درخواست محمدرضا بهمنش، مدیر آموزش و پرورش شهر قدس از وزیر آموزش و پرورش، برای تکمیل ساخت تنها استخر دانش‌آموزی این شهر ، سید محمدبطحایی ، قول مساعد خود را اعلام کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس در این دیدار که با حضور محمد محمودی ، نماینده شهرستان‌های شهریار ، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی انجام شد، توجه بیشتر به وضعیت حقوق و معیشت فرهنگیان را خواستار شده و گفت : بین فرهنگیان و کارکنان سایر ارگان ها، تفاوت هایی از لحاظ مسائل رفاهی وجود دارد که موجب کاهش انگیزه معلمان می‌شود.

بهمنش همچنین پرداخت به‌موقع حق التدریس و مطالبات فرهنگیان را از مسائل و مشکلات این نهاد مهم دانست و از وزیر آموزش و پرورش تقاضا کرد، در صورت پرداخت این حقوق معوق، از رسانه‌ای شدن آن ممانعت کند، تا جایگاه معلمی خدشه‌دار نشود.

وی در ادامه این دیدارکمبود فضای آموزشی و نیروی انسانی را از اهم مشکلات این شهر عنوان و اظهار کرد : شهر قدس از تراکم بالای دانش‌آموزی و کمبود سرانه‌های آموزشی و پرورشی رنج می‌برد.

/خبرنگار :نقی روح نواز/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار