«عقاب صحرا» و «دنیای وارونه» در آی‌فیلم

تهران (پانا) - فیلم‌های سینمایی «عقاب صحرا» و «دنیای وارونه» به‌ترتیب جمعه و شنبه شب از کانال‌های عربی و انگلیسی آی‌فیلم پخش ‌می‌شود.

کد مطلب: ۸۱۲۷۶۰
لینک کوتاه کپی شد
«عقاب صحرا» و «دنیای وارونه» در آی‌فیلم

فیلم سینمایی «عقاب صحرا » به کارگردانی مهرداد خوشبخت و نویسندگی عباس اکبری جمعه ۲۴ فروردین ساعت ۲۲:۰۰ به وقت مکه(۲۲:۳۰ به وقت تهران) با دوبله عربی روانه آنتن می‌شود.
این فیلم سینمایی ماجرای مردی است که در ایام صلح حدیبیه از بین کفار گریخته و به پیامبر اسلام پناهنده می‌شود، و حالا همه چشم انتظارند که پیامبر برای حفظ صلح او را به کفار تحویل خواهند داد یا ...
«عقاب صحرا» در سال ۱۳۹۱ ساخته شده و بازیگرانی همچون کیکاوس یاکیده، علیرضا کمالی، روناک یونسی، حسین سلیمانی، شهرزاد کمال‌زاده، محمد ربانی، افشین نخعی، حبیب دهقان‌نسب و انوشیروان ارجمند در آن ایفای نقش کرده‌اند.
بازپخش «عقاب صحرا» در ساعت‌های ۰۴:۰۰، ۱۰:۰۰ و ۱۶:۰۰ روز شنبه خواهدبود.
بر اساس این گزارش، فیلم سینمایی «دنیای وارونه» به کارگردانی شهریار بحرانی در ژانر کمدی‌فانتزی، شنبه ۲۵ فروردین روی آنتن آی‌فیلم انگلیسی می‌رود.
این فیلم سینمایی در سال ۱۳۷۶ ساخته شده‌است و داستان فیلم در زمان قبل از انقلاب اتفاق می‌افتد؛ دو نفری که در یک مؤسسه تولید مواد دفع آفات نباتی کار می‌کنند، به‌طور اتفاقی متوجه می‌شوند که مواد غیراستاندارد این مؤسسه آدم‌ها را به راستگویی وادار می‌کند و با هماهنگی هم و سرقت یک هواپیمای سمپاش از مؤسسه، مواد را در سطح شهر روی مردم می‌ریزند و ...
حسین یاری، محمد کاسبی، مهتاب نصیرپور، محمود پاک نیت، ابراهیم آبادی، محمدهادی قمشی، هما خاکپاش و فرج‌الله سلحشور در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.
«دنیای وارونه» شنبه شب ساعت ۲۲:۰۰ به وقت GMT (۰۲:۳۰به وقت تهران) پخش خواهد شد و تکرار آن در ساعت‌های۰۴:۰۰، ۱۰:۰۰ و ۱۶:۰۰ روز بعد خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار