کشف 200 کندوی عسل سرقتی در بابل

مازندران (پانا) - فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باند سرقت کندوهای عسل و کشف اموال مسروقه به ارزش یک میلیارد ریال در شهرستان بابل خبر داد .

کد مطلب: ۸۱۲۷۴۶
لینک کوتاه کپی شد
کشف 200 کندوی عسل سرقتی در بابل

سردار سید محمود میرفیضی درباره جزئیات این خبر، گفت: درپی وقوع چندین فقره سرقت کندوی عسل از مزارع و باغات شهرهای "لاله آباد و گتاب " در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: در اجرای این ماموریت ماموران فرماندهی انتظامی بخش گتاب با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک باند سرقت کندوی عسل در این منطقه شدند .

سردار میرفیضی، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی ماموران فرماندهی انتظامی بخش با همکاری دیگر عوامل انتظامی در عملیاتی ضربتی موفق به دستگیری 4 متهم به سرقت از اعضای یک باند شدند .

میرفیضی از کشف 200 کندوی عسل از سارقان خبر داد و گفت: ارزش ریالی کندوهای عسل کشف شده از متهمان یک میلیارد ریال برآورد شده است .

وی با اشاره به این که تاکنون 20 نفر از مالباختگان برای شکایت از این افراد به پلیس مراجعه کرده اند، از مالکان کندوهای عسل این شهرستان، خواست: در صورت وقوع سرقت کندوی عسل آنان برای اعلام شکایت و شناسایی سارقان به فرماندهی انتظامی شهرستان بابل مراجعه کنند .

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه با اشاره به شروع فصل کشاورزی و چرای دام ها در مراتع و ییلاقات و ...، از مالکان کندوهای عسل،کشاورزان و دامداران خواست: ضمن سرکشی مداوم از مزارع، باغات و تجهیزات دامی و کشاورزی خود، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعا به پلیس 110 یا مراکز انتظامی محل فعالیت خود اطلاع دهند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار