بررسی نشاط دانش آموزان در برنامه «پرانتز باز»

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی وزارت آموزش و پرورش در برنامه این هفته «پرانتز باز» درباره «نشاط دانش آموزان در مدرسه» سخن می گوید.

کد مطلب: ۸۱۲۷۳۲
لینک کوتاه کپی شد
بررسی  نشاط دانش آموزان در برنامه «پرانتز باز»

سیزدهمین قسمت از برنامه «پرانتز باز» با نگاهی به موضوع «نشاط دانش آموزان در مدرسه» به گفت‌وگو با دکتر محمد جعفری، دفتر تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی آموزش و پرورش می‌پردازد.
در بخش گزارش میدانی با حضور در مدارس میزان شور و نشاط در مدرسه، نیازهای این گروه سنی و راه کارهای های پاسخگویی به این نیازها مورد بحث قرار می گیرد.
پرانتز باز برنامه ای است با رویکرد بررسی اخبار نوجوانان که به صورت هفتگی با اجرای محمودرضا قدیریان و چهار دبیرخبر نوجوان هر هفته جمعه ها ساعت 16 روی آنتن شبکه امید می رود.
در این برنامه علاوه بر بخش گفت‌وگو با مهمانان و گزارش میدانی که به گفتگو با نوجوانان درباره موضوع اصلی برنامه می پردازد، بخش دیگری در نظر گرفته شده که نوجوانان سنین 13 تا 20 سال می توانند به عنوان خبرنگار افتخاری با برنامه همکاری داشته باشند و گزارش‌های تصویری و ویدئویی خود را برای پخش، به برنامه ارسال کنند.
عوامل تولید این برنامه عبارت اند از: تهیه کننده: محمود فلاح پرویزی، مدیر تولید و جانشین تهیه کننده : سعید احمدی، سردبیر: حسین شکیب راد، کارگردان: بهرام امانی. اجرا: محمودرضا قدیریان، محسن محبی، سید ابوالفضل سیروس نژاد، ساناز احسانی و زهرا محبوب.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار