انتصاب جدید در اداره کل آموزش و پرورش ایلام

با حکم اسفندیار رستم زاد، علا الدین شیروانی سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان ایلام شد

ایلام ( پانا ) - مدیر کل آموزش و پرورش با صدور حکمی علا الدین شیروانی را به سمت سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان ایلام منصوب کرد.

کد مطلب: ۸۱۲۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد
با حکم اسفندیار رستم زاد، علا الدین شیروانی سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان ایلام شد

اسفندیار رستم زاد مدیر کل آموزش و پرورش با صدور حکمی آقای علا الدین شیروانی را به سمت سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان ایلام منصوب کرد.

در بخشی از حکم انتصاب ایشان تصریح شده است: نظر به تعهد، شایستگی و کارایی شما در امر تعلیم و تربیت، جناب عالی به عنوان سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان ایلام منصوب می شوید. ان شاالله با نصب العین قرار دادن وصایای حضرت امام خمینی (ره) و رهنمود های مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) و تحقق اهداف دولت کریمه ی اسلامی مبتنی بر رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید برابر ضوابط و شرح وظایف محوله انجام وظیفه نمایید.

گفتنی است علا الدین شیروانی دارای مدرک فوق لیسانس در رشته برنامه ریزی آموزشی می باشد و مسؤلیت هایی از جمله، مشاور اجرایی مدیرکل ،رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان سیروان، معاون اداره کارگزینی استان، معاون مدارس در مقاطع مختلف تحصیلی ، معاون آموزشی مدارس در خارج از کشور، رییس گروه آموزش راهنمایی را در کارنامه اجرایی خود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار