برگزاری ۷۵۰ همایش ورزش همگانی در البرز

کرج (پانا) - سرپرست معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در نشست مشترک هیئتهای ورزشی اظهار کرد: هیئتهای ورزشی استان البرز در سال 96 رشد صعودی قابل توجهی را نسبت به سالهای قبل در برگزاری مسابقات، میزبانی ها، همایش ها و ... داشتند.

کد مطلب: ۸۱۲۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در کرج، سعید کولیوند سرپرست معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در نشست مشترک هیئتهای ورزشی با ارائه گزارشی از عملکرد این معاونت اظهار کرد: هیئتهای ورزشی استان البرز در سال 96 رشد صعودی قابل توجهی را نسبت به سالهای قبل در برگزاری مسابقات، میزبانی ها، همایش ها و ... داشتند.

وی افزود: در بخش ورزش همگانی حدود 750 همایش، 940 مسابقه و جشنواره و 86 برنامه پیاده روی خانوادگی انجام گرفت که خود نشان از حجم بالای کار و فعالیت طی سال گذشته دارد.

کولیوند ادامه داد: همچنین اولین دوره مسابقات کارکنان دولت در هفته تربیت بدنی برگزار شد که 975 ورزشکار در قالب 126 تیم در رشته های مختلف ورزشی به رقابت با یکدیگر پرداختند.

وی توجه به ورزش بانوان را یکی از برنامه های مهم این معاونت دانست و گفت: طرح های ملی ورزش بانوان از جمله جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی زنان شاغل و غیر شاغل به نحو احسن در استان البرز برگزار شد.

سرپرست معاونت توسعه امور ورزش به عملکرد موفق حوزه ورزش قهرمانی اشاره و عنوان کرد: در سال گذشته 370 ورزشکار از استان البرز به اردوی تیم ملی رشته های مختلف دعوت شدند که این مهم نشان می دهد البرز از لحاظ استعداد و قهرمان پروری جزو برترین استانهای کشور است.

وی در پایان تصریح کرد: میزبانی از 125 رویداد و مسابقات مهم کشوری، بین المللی و آسیایی از دیگر عملکردهای موفق و دستاوردهایی بود که ورزش البرز در سال 96 با تلاش مجموعه ی اداره کل و هیئتهای ورزشی به آن دست یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار