رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ری:

بهره مندی بیش از 15 هزار نفر از خدمات هلال احمر شهرری

شهرری (پانا)- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ری گفت: 15 هزار و 345 نفر همزمان با ایام نوروز و اجرای طرح ملی امداد و نجات و طرح ملی ایمنی سلامت از خدمات هلال احمر این شهرستان بهره مند شدند.

کد مطلب: ۸۱۲۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
بهره مندی بیش از 15 هزار نفر از خدمات هلال احمر شهرری

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران،احمد احمدی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: طرح ملی امداد و نجات نوروزی از 25 اسفندماه سال گذشته تا 14 فروردین ماه امسال و طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نیز از 28 اسفندماه گذشته تا 14 فروردین امسال همزمان با سراسر کشور در این شهرستان اجرا شد.
وی ادامه داد: آزادراه تهران - قم به عنوان پرترددترین آزادراه کشور با حجم زیادی از مسافران درمحدوده شهرستان ری قرار دارد که همه ساله خدمات ویژه ای به مسافران این محور پرتردد ارائه می شود.
رییس جمعیت هلال احمر شهرستان ری ادامه داد: در این طرح 270 نفر از اعضای مرد و زن جمعیت هلال احمر شهرستان ری حضور داشتند و در 3 پایگاه سلامت و امداد به مسافران خدمات ارائه دادند.
احمدی اضافه کرد: در طول روزهای اجرای این طرح، هشت هزار 900 نفر با مراجعه به پست ثابت از خدمات تخصصی، 150 نفر از خدمات ایمنی، هزارو 474 نفر از ایستگاه سلامت، 377 نفر از خیمه نماز، چهار هزار و 444 نفر از فضای دوستدار کودک استفاده کردند.
وی در پایان گفت: همزمان با آغاز اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی، کمپین ملی نه به تصادفات جاده ای نیز در شهرستان ری آغاز شد که تا پایان این طرح 342 نفر آن را امضا کردند.

/خبرنگار:رضوانه خاوری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار