معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی :

شرکت بیش از 20 هزار دانش آموز خراسان شمالی در بیست و ششمین دوره مسابقات «درس هایی از قرآن»

بجنورد(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: بیش از 20 هزار دانش آموز استان در بیست و ششمین دوره مسابقات درس هایی از قرآن شرکت کردند.

کد مطلب: ۸۱۲۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد
شرکت بیش از 20 هزار دانش آموز خراسان شمالی در بیست و ششمین دوره مسابقات «درس هایی از قرآن»

علی شورزاده در آستانه برگزاری آزمون نهایی درس هایی از قرآن گفت : بیش از 20 هزار از دانش آموزان دختر و پسر در مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم در بیست و ششمین دوره مسابقات سراسری درس هایی از قرآن شرکت کردند.

وی افزود : این مسابقات شامل 18 برنامه تلویزیونی بود که بصورت هفتگی از 20 مهرماه تا دهم اسفند برگزار شد که پس از اتمام مرحله اول و جمعبندی امتیازات کسب شده دانش آموزان در طول 18 هفته ،تعداد هزار نفر در آزمون نهایی حضور خواهند داشت.

شورزاده همچنین افزود: مرحله نهایی این مسابقات در روز 27 فروردین همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد و نتایج نهایی آن در خرداد ماه توسط مؤسسه درس هایی از قرآن اعلام خواهد شدکه به برگزیدگان جوایز ارزنده ای همچون کمک هزینه سفر به عتبات عالیات اهدا خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی هدف از برگزاری این مسابقات را انس و الفت دانش آموزان با مفاهیم و آموزه های قرآنی و توجه و تفکر بیشتر در آیات قرآن کریم با بیان ساده حجت الاسلام و المسلمین قرائتی عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار