دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با حجت الاسلام عابدینی

قاسمی: بهره‌گیری از ظرفیت تولیدی هنرستان‌ها گامی موثر درجهت تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی است

تهران (پانا) -مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین به همراه تعدادی از معاونان، باحضور در دفتر امام جمعه قزوین با حجت الاسلام عابدینی رئیس کمیته همکاری‌های استان دیدار کردند.

کد مطلب: ۸۱۲۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد
قاسمی: بهره‌گیری از ظرفیت تولیدی هنرستان‌ها گامی موثر درجهت تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه ستاد همکاری‌ها، در این دیدار که به جهت کسب راهنمایی‌های لازم از محضر آیت الله نظری عالم سرشناس استان مازندران صورت پذیرفت، گفت‌وگوهای صمیمانه میان مدیران آموزش و پرورش و این عالم سرشناس استان مازندران صورت گرفت.

آیت الله نظری در این دیدار با تأکید بر تلاش در جهت حسنات و انسانیت‌ها گفت: کسانی که مدیر می‌شوند باید اعتقادات خود در جهت منویات اهل بیت (ع) را حفظ کنند که در این صورت خداوند خیر دنیا و آخرت را نصیب آنان خواهد کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران نیز در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از این دیدار معنوی اظهار کرد: انشالله سایه علمای بزرگی همچون آیت الله نظری همواره بر سر مردم استان باشد و همیشه از محضر این بزرگان درس بیاموزیم.

دیدار بانماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین

سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین به همراه تعدادی از معاونان، باحضور در دفتر امام جمعه قزوین با حجت الاسلام عابدینی رئیس کمیته همکاری‌های استان دیدار کردند.

در این دیدار قاسمی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر امر مهم تولید داخلی و حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: بهره گیری از ظرفیت تولیدی هنرستان‌های استان و هنرجویان مستعد، گامی موثر جهت تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تاکید کرد: آموزش و پرورش به دلیل حضور معلمان پاک، خالص و صبور همواره منشا بسیاری از نیکی‌ها بوده است و تلاش داریم در سال جدید با همکاری حوزه و روحانیت در تحقق سند تحول بنیادین گام‌های موثری بر داریم.

وی افزود : امروز شاهد ایثارگری معلمان در تمامی عرصه‌ها از جمله امر نیک مدرسه سازی هستیم که با کسر از حقوق اندک خود در این عرصه نیز پیشقدم شده‌اند.

برگزاری شورای آموزش و پرورش همدان با حضور امام جمعه نهاوند

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در جلسه مشترک اعضای شورای معاونان استان و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها، نواحی و مناطق آموزشی استان که در نهاوند برگزار شد، با بیان این که آموزش و پرورش وزارتخانه گسترده‌ای است که از نظر ارتباط با مردم حرف اول را می‌زند اظهار کرد: تمام تلاش‌ها و اقدامات در این عرصه برای پرورش نسل جوان و آینده ساز جامعه است.

امام جمعه نهاوند با بیان این کهاگر همه دست به دست هم بدهیم و در تربیت صحیح نسل جوان بکوشیم، به حفظ انقلاب و رشد جامعه کمک کرده‌ایم افزود: آموزش و پرورش در این زمینه نقش مهمی را بر عهده دارد.

رئیس کمیته همکاری‌های نهاوند تأکید کرد: تربیت درست نسل جوان، اساسی‌ترین کاری است که باید به طور گسترده برای آن سرمایه گذاری کنیم وی با اشاره به اهمیت برگزاری نماز جماعت در مدارس اظهار کرد: باید تلاش کنیم فرهنگ نماز را در میان دانش‌آموزان گسترش دهیم.

نشست شورای آموزش وپرورش لشت نشاء گیلان با حضور امام جمعه

جلسه شورای آموزش و پرورش لشت نشا با حضور مدیرکل آموزش وپرورش استان گیلان، بخشدار، امام جمعه، بخشدار و و سایر اعضا در نمازخانه اداره آموزش و پرورش این بخش تشکیل شد.

در این نشست ضمن بررسی مسایل و مشکلات حوزه آموزش و پرورش لشت نشا مقرر شد طی نشستی با مدیرکل نوسازی استان وضعیت ساخت پژوهشگاه معلم و سالن اجتماعات نهایی شود.

امام جمعه لشت نشا نیز از همراهی مسئولان استان و منطقه در اجرای طرح های فرهنگی و مذهبی قدردانی کرد.

تحقق شعار سال در گرو استفاده مناسب از نیروی کار ایرانی است

رئیس و کارکنان آموزش و پرورش قروه درجزین با امام جمعه منطقه دیدار کردند، در این دیدار حجت الاسلام محمدی، امام جمعه قروه درجزین با تبریک سال نو و فرارسیدن ماه پر فضیلت رجب، حمایت از مصرف کالای داخلی را مهم دانست و گفت: زمانی که تولید داخلی افزایش پیدا کند، چرخه اقتصادی فعال می‌شود و اشتغال رو به افزایش می‌رود.

وی مصرف کالای ایرانی را وظیفه همگانی دانست و تصریح کرد: رونق تولید و افزایش فرصت‌های شغلی، با استفاده از نیروی کار ایرانی، راهکار عمومی در دست جامعه برای حمایت از تولیدات داخلی است.

شجاعی حاصل، رئیس آموزش و پرورش منطقه نیز گفت: در سال گذشته گام‌های بسیار خوبی در بخش‌های مختلف برداشته شد و شاهد رشد فراگیری در همه حوزه‌ها بودیم و این گام ها در سال جاری با تلاش مضاعف ادامه خواهد یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار