مدیر صندوق کارآفرینی امیدخراسان جنوبی: پرداخت 10 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار در خراسان جنوبی

بیرجند (پانا)- مدیر صندوق کارآفرینی امیدخراسان جنوبی از پرداخت 10 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار برای مناطق روستایی و عشایری خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۲۳۶۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیر صندوق کارآفرینی امیدخراسان جنوبی: پرداخت 10 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار در خراسان جنوبی

محمد زنگنه مدیر صندوق کارآفرینی امیدخراسان جنوبی گفت: تسهیلات اشتغال پایدار قرض الحسنه است که با کارمزد ۴ درصد به روستائیان و عشایر استان پرداخت می‌شود تا با استفاده از آن در این مناطق، اشتغال پایدار ایجاد و از مهاجرت روستائیان و عشایر به شهر‌ها جلوگیری شود.


وی همچنین با اشاره به افزایش ۱۲ درصدی اشتغال ایجاد شده با تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در خراسان جنوبی افزود: با پرداخت تسهیلات اشتغال این صندوق، پارسال برای ۶۲۴ نفر در استان اشتغال پایدار ایجاد شد که ۶۵ نفر بیشتر از سال ۹۵ بود.


زنگنه گفت: ۴۹ درصد اشتغال پایدار ایجاد شده با تسهیلات صندوق کارآفرینی امید استان در سال گذشته، در بخش صنعت، ۳۹ درصد در بخش خدمات و ۱۲ درصد در بخش کشاورزی بود.


مدیر صندوق کارآفرینی امیدخراسان جنوبی افزود: پارسال ۱۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات در بخش‌های مشاغل خانگی، خوداشتغالی، کارفرمایی، طرح‌های مشارکتی، ازدواج و وام‌های ضروری معیشتی از سوی صندوق کارآفرینی امید خراسان جنوبی به هزار و ۲۵۰ پرونده تقاضای تسهیلات، پرداخت شد که ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بیشتر از اعتبار اختصاص یافته به استان بود.

خبرنگار افتخاری پانا:مصطفی آواره

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار