رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه:

6 هزار مسافر از پایانه‌ مسافربری ارومیه جابه جا شدند

ارومیه (پانا) رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه از جابه جایی 6 هزار نفر مسافر از طریق پایانه مسافربری شهرداری ارومیه از اواخر اسفند تا 15 فروردین ماه امسال خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۲۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد
6 هزار مسافر از پایانه‌ مسافربری ارومیه جابه جا شدند

مهدی مژدهی‌فر رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه بیش از 6 هزار مسافر در نوروز امسال از پایانه‌ مسافربری ارومیه جابه جا شدند اظهار کرد: در این بازه زمانی به طور میانگین بیش از سه هزار و 500 ورود مسافر و دو هزار و 500 نفر خروج مسافر از پایانه شهر ارومیه انجام شده است .

وی خاطرنشان کرد: از آغاز سفرهای نوروزی خوشبختانه هیچگونه مشکل خاصی که باعث توقف سفر از پایانه مسافربری شود به وجود نیامد و پایانه مسافربری شهرداری ارومیه با آمادگی کامل سرویس دهی مناسبی به مسافران انجام داد تا مسافران با خاطره‌ای خوش به شهر و دیار خود بازگردند.

به گفته رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه، پایانه مسافربری شهرداری ارومیه خدمات گوناگون و متنوعی را در سطح پایانه‌ ارائه می‌دهد تا مسافران هیچ گونه مشکلی خاصی نداشته و برای استفاده از وسایل و خدمات عمومی راغب شوند .

وی با بیان اینکه پایانه‌های مسافربری ویترین هر شهر به حساب می‌آیند، اظهار کرد: چشم‌انداز پایانه‌های مسافربری شهرداری ارومیه ایجاد فضای آرام، ایمن، دلنشین، در دسترس و ارائه امکانات به روز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار