مدیر کل ورزش و جوانان کردستان: احداث خانه بوکس سنندج در سال جاری آغاز می شود

سنندج(پانا)-مدیر کل ورزش و جوانان کردستان در مجمع سالیانه هیأت بوکس استان گفت: با توجه به اهمیت رشته بوکس در کشور با تعیین پیمانکار و مشاور طرح در سال جاری احداث خانه بوکس در سنندج آغاز می شود.

کد مطلب: ۸۱۲۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل ورزش و جوانان کردستان: احداث خانه بوکس سنندج در سال جاری آغاز می شود

حامد جولایی مدیر کل ورزش و جوانان کردستان، در مجمع سالیانه هیات بوکس استان کردستان که با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد، اظهار کرد: بوکس کردستان از حال روز خوبی برخوردار است و اداره ورزش نیز از این هیات رضایت کامل دارد.
وی ضمن اشاره به اینکه میزبانی مسابقات قهرمانی کشور بوکس در سال گذشته یک کار بزرگ بود، عنوان کرد: در این مسابقات برای اولین بار از 10 وزن هفت نفر به فینال مسابقات راه پیدا کنند که امروز ثمره آن را در اردوهای تیم ملی شاهد بودیم.
مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان با اشاره به اینکه امیدواریم این روند رشد در این رشته ورزشی ادامه پیدا کند، افزود: با توجه به اهمیت این رشته در سال جاری کلنگ زنی خانه بوکس در سنندج زده خواهد شد و امیدواریم با ساخت این مجموعه آکادمیکی شاهد ورزشکاران کردستانی در میادین بین المللی باشیم.
جولایی خاطرنشان کرد: در اکثر شهرستان ها سالن ورزشی مختص بوکس دایر است و در نظر داریم که خانه های رزمی که بوکس جز آن است در تمام استان تاسیس شود.
وی ضمن اشاره به اینکه لیگ در رشته بوکس فعال است، بیان کرد: وجود لیگ در رشته ورزشی شاهد پدید آمدن استعداد های نوظهور است که می تواند پشتوانه خوبی برآی آن رشته باشد.
جولایی در پایان یادآور شد: مسابقات بین المللی بوکس در شهرستان مریوان در اردیبهشت ماه برگزار می شود که این حرکت می تواند ورزشکاران، خود را در عرصه بین المللی نشان دهند و شاهد ورزشکاران کردستانی در رقابت های المپیک نیز باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار