پیام امام جمعه نهبندان به مناسبت شهادت شهید بصیری پور؛

دفاع از اسلام بُعد مکان نمی‌شناسد

نهبندان (پانا) ـ شهادت شهید بزرگوار بصیری پور در دفاع از حرم اهل بیت(ع) این مطلب را می‌رساند که دفاع از اسلام بُعد مکان نمی‌شناسد و در کشور سوریه با صدها کیلومتر فاصله نیز می‌توان از اسلام و کشور ایران دفاع کرد.

کد مطلب: ۸۱۲۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد
دفاع از اسلام بُعد مکان نمی‌شناسد

حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی خزایی امام جمعه نهبندان به مناسبت شهادت شهید مرتضی بصیری پور اولین شهید مدافع حرم خراسان جنوبی پیام تسلیتی صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

باخبر شدیم که بار دیگر باب شهادت به روی سربازی و پاسداری از پاسداران اسلام در دفاع از حرم اهلبیت در کشور سوریه باز شده ضمن اینکه فقدان این عزیزان غم انگیز است اما از باب اینکه در دفاع از حرم اهلبیت به شهادت رسیده اند بسیار افتخار آمیز و جای تبریک دارد.

شهادت این عزیزان در این دوره و در کشور سوریه به معنای رویش های جدید در انقلاب است همانگونه که رهبر معظم انقلاب همواره بر اهمیت نقش مدافعان حرم تاکید داشته و دارند حضور مدافعان حرم در کشور سوریه نشان دهنده دفاع کردن از اسلام است.

شهادت شهید بزرگوار بصیری پور در دفاع از حرم اهل بیت(ع) این مطلب را می‌رساند که دفاع از اسلام بُعد مکان نمی‌شناسد و در کشور سوریه با صدها کیلومتر فاصله نیز می‌توان از اسلام و کشور ایران دفاع کرد.

من به عنوان خادم مردم در شهرستان نهبندان در امر نماز جمعه شهادت این شهید بزرگوار را خدمت خانواده محترم این شهید و همکاران در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خراسان جنوبی تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

شهادت این شهید یاد و خاطره ده ها شهید والامقام شهرستان نهبندان از جمله سردار شهید آهنی،شهید جابری،شهید ترابی،شهید آخوندی، شهید موذن، شهید پیرامین ، شهید آتشدست و سایر شهدای شهرستان نهبندان را زنده کرد.

شهادت شهید بصیری پور را خدمت خانواده اش تبریک عرض می‌کنم به این جهت که در دفاع از حرم اهلبیت به شهادت رسیده است و تسلیت عرض می‌کنم به خاطر فقدان و نبودن این شهید؛ هر چند که شهدا همیشه زنده و شاهد و ناظر اعمال ما هستند.

وسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

عباسعلی خزایی امام جمعه نهبندان

21/1/1397

یادآور می شود؛ شهید بصیری پور اهل روستای اسلام آباد، دهستان عرب خانه، بخش شوسف شهرستان نهبندان بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار