«مسیر نسل کشی» مسلمانان در آفریقای مرکزی

تهران (پانا) - اختلافاتی که فرانسوی ها بین مسلمانان و مسیحیان آفریقای مرکزی راه انداخته اند، باعث کشتار بی رحمانه مسلمانان در این منطقه شده است. موضوعی که دستمایه تولید مستند «در مسیر نسل کشی» به کارگردانی جانی میلر شده و از آنتن هیسپان تی وی به نمایش درخواهد آمد.

کد مطلب: ۸۱۲۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد
«مسیر نسل کشی» مسلمانان در آفریقای مرکزی

به گزارش روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، مستند «در مسیر نسل کشی» (Road to Genocide) به بررسی ریشه های جنگ های داخلی در آفریقای مرکزی می پردازد.
جانی میلر، کارگردان این مستند به اختلافات فراوانی که در سال های 2013 و 2014 میان مسیحیان و مسلمانان این منطقه بوجود آمده، اشاره می کند. وی در این مستند تلاش می کند به نقش امپریالیسم غربی به خصوص فرانسه در ایجاد اختلافات و کشتار وسیع و بی رحمانه مسلمانان در این منطقه از آفریقا بپردازد درصورتی که رسانه های غربی سعی دارند این بحران را اختلافی مذهبی در میان آفریقایی ها نشان دهند.
مستند «در مسیر نسل کشی» به تهیه کنندگی شبکه پرس تی وی، محصول سال 2014 است که در دو قسمت 25 دقیقه ای از پنج شنبه 23 فروردین ماه ساعت 7:30 به وقت تهران پخش و در ساعات 14:30 و 20:30 همان روز از هیسپان تی وی بازپخش می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار