معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خوزستان در چهارمین جلسه کارگروه توسعه آموزش عمومی قرآن کریم:

راهیابی ۷۰۰ دانش آموز خوزستانی به مرحله نخبگان پانزدهمین جشنواره قرآن، عترت و نماز

اهواز (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خوزستان از راهیابی ۷۰۰ دانش آموز قرآنی برگزیده به مرحله نخبگان پانزدهمین جشنواره قرآن، عترت و نماز در شهرستان باغملک خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۲۲۵۱
لینک کوتاه کپی شد
راهیابی ۷۰۰ دانش آموز خوزستانی به مرحله نخبگان پانزدهمین جشنواره قرآن، عترت و نماز

مهدی رفیعی دهکردی در چهارمین جلسه کارگروه توسعه آموزش عمومی قرآن کریم با بیان اینکه از ۴۵۰۰ دانش آموز شرکت کننده در مرحله قطبی جشنواره قرآن، عترت و نماز ۷۰۰ دانش آموز به مرحله نخبگان راه یافتند، اظهار کرد: مرحله نخبگان پانزدهمین جشنواره قرآن، عترت و نماز خوزستان ۲۹ تا ۳۱ فروردین ماه ۹۷ به میزبانی شهرستان باغملک برگزار خواهد شد.

وی در ادامه گفت: هفتمین دوره جشنواره قرآن، عترت و نماز فرهنگیان خوزستان نیز ۶ اردیبهشت ماه ۹۷ به میزبانی ناحیه ۲ اهواز و با حضور ۲۰۰ نفر از فرهنگیان قرآنی برگزار خواهد شد.

رفیعی مهمترین شاخصه کار قرآنی را ترویج و نشر آموزه های قرآنی در بین دانش آموزان دانست و خاطرنشان کرد: بر اساس ارزیابی های انجام شده در سال تحصیلی جاری ۶ جشنواره قرآنی در سطح استان برگزار شد و بیش از ۷۰ درصد انتظارات ما از این جشنواره ها برآورده شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خوزستان در پایان با اشاره به کسب رتبه های برتر کشوری توسط دانش آموزان قرآنی خوزستان، گفت: در سال گذشته دانش آموزان خوزستانی با شایستگی کامل موفق به کسب رتبه دوم کشوری در جشنواره قرآن، عترت و نماز کشور شدند که این امر نشان از تاثیرگذاری فعالیت های قرآنی آموزش و پرورش خوزستان داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار