تشکیل کمیته ویژه پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری درباره تحقق شعار سال جاری

تهران (پانا) - تشکیل کمیته ویژه پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری درباره تحقق شعار سال جاری و حمایت از کالای ایرانی در نشست هیات رئیسه دانشگاه شهید رجایی مصوب شد.

کد مطلب: ۸۱۲۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل کمیته ویژه پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری درباره تحقق شعار سال جاری

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید رجایی، در نشست هیات رئیسه دانشگاه شهید رجایی که در روز دوشنبه بیستم فروردین در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد، مقرر شد کمیته‌ای ویژه به منظور تحقق شعار سال جاری با عنوان حمایت از کالای ایرانی تشکیل شود و ضمن سیاست‌گذاری و نظارت بر فعالیت‌های مرتبط دانشگاه، نسبت به ارائه گزارش‌های ماهیانه و مستمر به هیات رئیسه دانشگاه اقدام کند.

بر اساس این گزارش، ریاست دانشگاه ضمن تاکید بر لزوم هدفمند کردن تمام فعالیت‌های دانشگاه و افزایش بهره‌وری و با هدف حمایت از کالاهای ایرانی، به طور موکد از اعضای هیات رئیسه خواستند نسبت به این مهم بیش از پیش اهتمام داشته باشند.

حمیدرضا عظمتی با تاکید بر نقش بسیار منحصر به فرد دانشگاه شهید رجایی در تامین نیروی انسانی متخصص، متعهد و فنی مورد نیاز جامعه و به خصوص وزارت آموزش و پرورش و اهمیت جایگاه آن در فرهنگ‌سازی استفاده از کالاهای ایرانی، متذکر شد که برای فرهنگ‌سازی مناسب لازم است ابتدا از خودمان و از مجموعه شریف دانشگاه شهید رجایی آغاز کنیم و با کمک تمام اساتید، پرسنل و دانشجویان و به خصوص دانشجومعلمان در ترویج عملی استفاده از کالاهای ایرانی همت گماریم.

همچنین در این نشست مصوب شد حوزه‌های ستادی دانشگاه نسبت به ارائه برنامه‌های خود در راستای تحقق عملی شعار سال به صورت همه جانبه و در محورهای فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، پژوهشی، مالی و اداری اقدام کنند و در این خصوص تدابیر و سیاست گذاری های مناسب را تعیین و نسبت به ارائه گزارش‌های آن در نشست‌های آتی هیات رئیسه اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار