معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان خبر داد:

شرکت بیش از 9000 دانش آموز و همکار فرهنگی در هفتمین جشنواره نوجوان سالم

سمنان (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان از شرکت بیش از 9000 دانش آموز و همکار فرهنگی در هفتمین جشنواره نوجوان سالم خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۲۱۱۳
لینک کوتاه کپی شد
شرکت بیش از 9000 دانش آموز و همکار فرهنگی در هفتمین جشنواره نوجوان سالم

مهدی صفاری معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان از شرکت بیش از 9000 دانش آموز و همکار فرهنگی در هفتمین جشنواره نوجوان سالم در سال تحصیلی 97-96 خبر داد.

وی با اشاره به گروه‌های شرکت کننده در هفتمین جشنواره نوجوان سالم استان سمنان گفت: دانش آموزان محور برگزاری جشنواره نوجوان سالم هستند؛ اما در کنار آنان، بخش‌های فرهنگیان، والدین و مدارس نیز برای این جشنواره پیش بینی شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان تصریح کرد: ترویج سبک شیوه‌های زندگی سالم و پیشگیری از گرایش به رفتارهای پرخطر، معرفی الگوهای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس، معرفی دستاوردها و ابتکارات پیشگیری و مراقبت در مدارس، شناسایی الگوهای موفق آموزش پیشگیری و مراقبت به کودکان و نوجوان از جمله مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

صفاری خاطرنشان کرد: آثار رسیده به جشنواره در رشته های ایده پردازی، مقاله (تالیفی، گردآوری و ترجمه)، فیلم (داستانی، پویانمایی)، روزنامه دیواری، عکس، نقاشی و نرم‌افزار و چند رسانه‌ای از دانش آموزان متوسطه اول و دوم و همچنین نقاشی و انشاء نویسی برای دوره اول و دوم ابتدایی می باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اختتامیه ششمین جشنواره نوجوان سالم در اردیبهشت ماه 1397 برگزار خواهد گردید و از برگزیدگان تجلیل به عمل خواهد آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار