نعیمه نظام دوست: باید ادامه سریال «پایتخت» ساخته شود

تهران (پانا) - بازیگر سینما و تلویزیون گفت: چون مردم سریال پایتخت را دوست داشته و دارند و نیز با توجه به پرداخت درست به موضوع داعش و مدافعان حرم در سریال مسلما بهتر مسئله داعش، جنگ و اتفاقاتی که برای مردم افتاد را درک می کنند.

کد مطلب: ۸۱۲۰۸۳
لینک کوتاه کپی شد
نعیمه نظام دوست: باید ادامه سریال «پایتخت» ساخته شود

به گزارش میزان، نعیمه نظام دوست بازیگر سینما و تلویزیون درباره سریال "پایتخت 5" گفت: به طور قطع وقتی پشت تولید یک اثر سیروس مقدم به عنوان کارگردان باشد و محسن تنابنده آن را بنویسد کار خوبی خواهد شد.

بازیگر "روزهای زندگی" درباره کیفیت سریال پایتخت به ویژه فصل پنجم آن اظهار کرد: استقبال مردمی از پایتخت ۵ نشان می دهد که این سریال خوب ساخته شده، درست به مخاطب ارائه شده و بازی خوب بچه ها را همچون فصل های گذشته داشته است.من بازی های خوب این مجموعه را دیده ام و خودم نیز در پایتخت یک حضور داشته ام و می دانم این جزئیات و ویژگی ها در کیفیت اثر و تاثیرگذاری بر کل جامعه چقدر موثر است.

وی به موضوع گروهک تروریستی داعش و مدافعان حرم اشاره کرد و افزود: در فضای مجازی قسمت های زیادی این سریال پخش شده و مطمئنا تاثیرگذار بوده است. چون مردم سریال پایتخت را دوست داشته و دارند و نیز با توجه به پرداخت درست به موضوع داعش و مدافعان حرم در سریال، مسلما مسئله داعش، جنگ و اتفاقاتی که برای مردم افتاد برای مخاطبان بیش از پیش قابل درک شده است.
نظام دوست تولید فصل های بعدی سریال پایتخت را لازم دانست و خاطرنشان کرد: وقتی گروه تولید یک سریال می توانند به خوبی با هم تعامل داشته و کار کنند، حرف برای گفتن دارند و کیفیت خوب اثر را رقم می زنند چرا نباید فصل های بعدی ساخته شود. وقتی می بینیم مردم از یک سریال تا این میزان استقبال می کنند و شبکه های ماهواره ای را ترک می کنند بنابراین باید پایتخت ادامه پیدا کند و فصل های بعدی آن ساخته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار