«ماجرای نیمروز» مهدویان در «گیشه»

تهران (پانا) - فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» به همراه پشت صحنه آن در برنامه «گیشه» شبکه چهار سیما به نمایش در می آید.

کد مطلب: ۸۱۲۰۶۱
لینک کوتاه کپی شد
«ماجرای نیمروز» مهدویان در «گیشه»

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، «ماجرای نیمروز» دومین ساخته محمدحسین مهدویان بعد از «ایستاده در غبار» که به موضوع ترورهای کور اوایل دهه ۶۰ می‌پردازد، پنج شنبه 23 فروردین ساعت 20:30 از شبکه چهار سیما پخش می شود.
این فیلم به تهیه کنندگی سید محمود رضوی با کسب ۵ سیمرغ بهترین فیلم، بهترین فیلم از نگاه تماشاگران، بهترین فیلم از نگاه ملی، طراحی صحنه و لباس رکورد دار سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر شد.
«ماجرای نیمروز» با محور قرار دادن ترورهای کور اوایل دهه شصت که منجر به شهادت رسیدن جمعی از چهره‌های نامی انقلاب اسلامی شد، تلاش گروهی از افراد در کمیته پیگیری و خنثی‌سازی این ترورها را به تصویر می‌کشد که سعی در کشف تیم ترور و جلوگیری از اقدامات خصمانه آنها دارند.
این فیلم یک تریلر پلیسی است که در بستر قصه به حوادث و وقایع سال 1360 می پردازد. «ماجرای نیمروز» با فیلم قبلی این کارگردان به جهت قصه گو بودن و فضا سازی بسیار متفاوت است. تمام صحنه های «ماجرای نیمروز»در تهران و اطراف شهر فیلمبرداری شده است.
مهرداد صدیقیان، احمد مهرانفر، هادی حجازی‌فر، لیندا کیانی، جواد عزتی و مهدی پاکدل از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
علاقه مندان به تماشای «ماجرای نیمروز» و دیدن پشت صحنه این اثر تماشایی پنج شنبه ساعت 20:30 به تماشای شبکه دانایی و خردورزی بنشینند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار