معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل خبرداد:

برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات استانی قرآن،نماز و عترت دانش آموزی به میزبانی شهرستان نمین

اردبیل (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل از برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات استانی قرآن ، نماز و عترت دانش آموزی به میزبانی شهرستان نمین خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۲۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات استانی قرآن،نماز و عترت دانش آموزی به میزبانی شهرستان نمین

مصطفی کافی راد در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نمین با اعلام این خبر قرآن را مایه برکت و نزول رحمت واسعه الهی برشمرد .

وی با بیان اینکه استعداد و نبوغ دانش آموزان در زمینه قرآن مثال زدنی است خواستار حمایت و مساعدت کلیه دستگاههای اجرایی شهرستان به منظور همراهی و اجرای پرشکوه این برنامه جاویدان در سطح شهرستان شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز را در منطقه نمین یک رویداد فرهنگی عنوان کرده و اظهار داشت: حضور چشمگیر دانش آموزان در این رویداد فرهنگی علاوه بر تعمیق و تقویت باورها می تواند جلوی خیلی از آسیب های اجتماعی را بگیرد، چرا که قرآن قلب آدمی را صیقل داده و همیشه ارتباط انسان با خدا را تقویت می کند.

کافی راد تصریح کرد: قلبی که قرآنی و در سایه الطاف الهی و اهل بیت باشد، در راستای رضایت خدا حرکت می کند و همیشه خداوند را حاضر و شاهد اعمال خود می بیند.

وی با ابراز رضایت از همت و عزم عمومی مجموعه آموزش و پرورش و مسئولین شهرستان از اجرای این مسابقه با حضور قریب 1800 نفر دانش آموز از سراسر استان در دهه دوم اردیبهشت ماه در شهرستان نمین خبر داد.

امام جمعه شهرستان نمین نیز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان میزبانی مسابقات قرآنی را لطف الهی خوانده که همه مسئولین و آحاد جامعه میزبان این مسابقات هستند .

حجه الاسلام والمسلمین صفر یوسف زاده افزود : سعی کنید خودتان و خانواده خود را از این نسیم پرطراوت الهی متنعم سازید و از عطر قرآن جهت تزکیه درونی و اصلاح امورات خویش بهره برید

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه برگزاری این مسابقات در شهرستان فرهنگی نمین یک امتحان الهی است از مسئولین خواست با تمام ظرفیت و بدون هیچ محدودیتی در خدمت قرآن باشند .

گفتنی است : سی و ششمین دوره مسابقات مرحله استانی قرآن ، نماز و عترت به میزبانی شهرستان نمین با حضور دانش آموزان منتخب نواحی و مناطق 19 گانه استان در دهه دوم اردیبهشت ماه سالجاری برگزار و برگزیدگان این دوره به مرحله کشوری راه خواهند یافت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار