مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمیرم: مجمع خیرین گامهای بزرگی را در تأمین فضاهای آموزشی برداشته است

سمیرم (پانا) - اولین جلسه هیئت مدیره خیرین مدرسه ساز شهرستان سمیرم با حضور معاون مشارکتهای اداره کل نوسازی استان اصفهان ،اعضای هیئت مدیره و خیرین شهرستان در سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پرورش سمیرم برگزار شد

کد مطلب: ۸۱۲۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمیرم: مجمع خیرین گامهای بزرگی را در تأمین فضاهای آموزشی برداشته است

مدیر آموزش وپرورش سمیرم با عرض خیر مقدم به مهمانان حاضر درجلسه گزارشی از وضعیت پرفراز و نشیب آموزش و پرورش سمیرم در طول 86 سال ارائه نمود و بیان داشت:با توجه به شرایط خاص منطقه ، پراکندگی جغرافیایی ، تنوع فرهنگی و کاهش هفتاد درصدی بارندگی به لطف خداوند موفق شدیم با راه اندازی مجمع خیرین مدرسه ساز در سال گذشته این تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم.

محمد نادری به بیان فعالیت های انجام شده در راستای دستورالعمل خیرین مدرسه ساز پرداخت و افزود: مجمع خیرین یک سرمایه بزرگ اجتماعی است که با جلب اعتماد عمومی گامهای بزرگی را در تأمین فضاهای آموزشی استاندارد برداشته است .

معاون مشارکتهای اداره کل نوسازی استان اصفهان که در جلسه حضور داشت از این که پس از سالها هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز عملیاتی شد ابراز خرسندی نمود و به توضیح موضوعات اولین جلسه مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان سمیرم را تعیین دوره و زمان جلسات،تعیین محل و دفتر تشکیل جلسات،افتتاح حساب متمرکز و تشریح وظایف و راهکارهای مجمع پرداخت.

در ادامه جعفرپور گفت: امیدواریم با تشکیل این مجمع بتوانیم گام بزرگی برای جذب خیرین شهرستان که خارج از سمیرم ساکن هستند برداریم تا فضاهای آموزشی این منطقه به استاندارد های لازم برسند.

در پایان مقرر گردید در روز دوشنبه 3/2/97کلنگ زنی 6 واحد آموزشی و افتتاح 2 واحد آموزشی با حضورین مسئولین استان و شهرستان توسط مجمع خیرین و بنیاد برکت صورت گیرد و در روز چهارشنبه26/2/97 جشنواره خیرین مدرسه ساز سمیرم برگزار گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار