تجلیل از کارکنان و اساتید بازنشسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک

اراک (پانا)- در مراسمی تعدادی از کارکنان و اساتید بازنشسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک که در سال 96 به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند مورد تجلیل قرار گرفتند.

کد مطلب: ۸۱۲۰۰۹
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از کارکنان و اساتید بازنشسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک

این مراسم با حضور جمعی از مسئولین، اساتید و کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی در حاشیه نشست نوروزی سال جدید در تالار فردوسی شهرک دانشگاهی امیر کبیر برگزار شد.

معاون فرهنگی، دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک در این مراسم از تاسیس دفاتر فرهنگ اسلامی در تمامی دانشکده ها و فعال نمودن شوای فرهنگی دانشگاه، برگزاری مسابقات فرهنگی، قرآنی و ورزشی و کسب عناوین کشوری در این مسابقات، حمایت و مشارکت در ساخت و اهدای سه دستگاه کانکس به زلزله زدگان غرب کشور در سال گذشته خبر داد.

پیمان عین القضاتی افزود: افزایش سرمایه اجتماعی دانشگاه از طریق جلب مشارکت اساتید و کارکنان در فرایند برنامه ریزی و تصمیم گیری و اتنعقاد تفاهم نامه با پژوهشکده حوزه و دانشگاه و نقش آفرینی بیشتر دانشگاه در مرکز مشاوره خانواده استان از برنامه های در حال پیگیری این معاونت است.

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک نیز پرداخت کامل حقوق و دستمزد کارکنان و اعضای هیات علمی و اساتید حق التدریس، پرداخت وام خرید مسکن، قرض الحسنه و وام ضروری به متقاضیان واجد شرایط، اسکان 25 هزار نفر روز در مجتمع اقامتی رامسر و مهمانسرای اراک و پرداخت نه میلیارد و یکصد میلیون تومامن وام دانشجویی را بخشی از فعالیت های این واحد در سال گذشته دانست.

هادی یزدی گفت: صندوق رفاه دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اراک از برترین صندوق های دانشجویی کشور است.

معاون سما نیز از تحصیل 12 در صد از کل دانش آموزان مدارس سما کشور در استان مرکزی خبر داد و گفت: هم اکنون دو هزار دانش آموز و دوهزار و 100 دانشجو در مدارس و مراکز سما استان مرکزی مشغول تحصیل هستند.

عباس شیخان افزود: در حال حاضر 21 مدرسه سما در استان مرکزی فعالیت دارند که این تعداد تا سال 1400 به 37 واحد افزایش خواهد یافت.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک نیز از شکل گیری و فعالیت مرکز تحقیقات دانشجویی برای اولین بار در کشور توسط این معاونت خبر داد.

مرتضی قاسمی با اشاره به روزجهانی بهداشت و هفته سلامت در کشورمان گفت: شعار امسال روز جهانی بهداشت "پوشش همگانی سلامت برای همه و همه جا" تعیین شده است.

وی افزود: در سال جاری همایش سفیران سلامت با غربالگری سرطان سینه در زنان و تست بی ام آی و قند خون و غربالگری سرطان پروستان در مردان توسط این معاونت برگزار خواهد شد.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک ادامه داد: پیگیری دریافت مجوز رشته داروسازی از سوی مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی استان، مسئولانی استانی و شهرستانی و نمایندگان مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در حال انجام است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار