رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک:

برنامه محوری، ارتقا بهره وری و جدیت در کار از نیازهای اساسی دانشگاه آزاد بشمار می رود

اراک(پانا)- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک برنامه محوری، ارتقا بهره وری و جدیت در کار را از نیازهای اساسی این دانشگاه در سال جدید دانست.

کد مطلب: ۸۱۱۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد
برنامه محوری، ارتقا بهره وری و جدیت در  کار از نیازهای اساسی دانشگاه آزاد بشمار می رود

عباسعلی حیدری در نشست نوروزی سال 1397 که با حضور مسئولین و دانشگاهیان در تالار فردوسی شهرک دانشگاهی امیر کبیر برگزار شد، افزود: امیدواریم سال جدید شاهد اعتلای دانشگاه آزاد اسلامی استان در همه حوزه ها باشیم.

وی ادامه داد: ایجاد بستر فعالیت های جدید برای بهره گیری حداکثری از نیروی انسانی فعال همچنین حضور موثر اعضای هیئت علمی در دانشگاه فراهم شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی تقویت فرهنگ صرفه جویی و احساس مسئولیت در محل کار و نوع برخورد با اموال دانشگاه از سوی کارکنان را ضروری دانست و از معاونت فرهنگی دانشگاه خواست برنامه های اجرایی خود در این عرصه را طرح ریزی و عملیاتی نماید.

حیدری بیان کرد: به رغم دشواری شرایط اقتصادی ناشی از کاهش جمعیت دانشجویی در کشور بر این باور هستیم که مشکلات موجود با دستان توانمند مجموعه کارکنان و اساتید دانشگاه قابل حل است.

وی ابراز داشت: اگر از ظرفیت های سخت افزاری و نرم افزاری و نیروهای توانمندی که در واحد اراک و استان داریم استفاده بهینه کنیم از این مرحله گذر به خوبی عبور خواهیم کرد.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی نیز با اشاره به نامگذاری امسال به نام "سال حمایت از کالای ایرانی" از سوی مقام معظم رهبری، بر ضرورت برنامه ریزی به منظور تحقق اهداف شعار سال تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مجید حیدری گفت: نوروز با ولایت پیوند خورده و هرکس به باطن آن که هم پیوندی با ولایت است، پی ببرد به تحول درونی دست خواهد یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار