رقابت شهروندان تهرانی در مستند سازی خوبی ها

تهران (پانا) - طرح اخلاق محور «خوبی را معروف کنیم» در قالب مستند سازی تصویری از جلوه های مهربانی با خانواده، ,والدین، مردم، شهر، طبیعت و ... و ارسال آن به مسابقه عکس و پویش اجرا می شود.

کد مطلب: ۸۱۱۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
رقابت شهروندان تهرانی در مستند سازی خوبی ها

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای رازی، اکبر بختیاری دبیر اجرایی طرح اخلاق محور «خوبی را معروف کنیم» با اشاره به نقش مهم خانواده و شهروندان در ترویج خوبی ها و مهربانی ها در جامعه در باره اهداف کلی این طرح گفت: شناسایی و معرفی الگوهای سبک زندگی اسلامی و ایرانی به شهروندان، فراهم آوردن زمینه های گسترش فضایل اخلاقی در جامعه، تشکیل گروه های همیاری در زمینه ترویج فرهنگ مهربانی و بهره گیری از ظرفیت های خانواده ها برای ترویج ارزش های اخلاقی و رفتاری از جمله اهداف اجرای این طرح است.
وی افزود این طرح در دو بخش میدانی و بخش مسابقه عکس و پویش برگزار می گردد. در بخش میدانی برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و اجتماعی با محوریت معرفی ارزش های اخلاقی و رفتاری و فرهنگ نوع دوستی و مهربانی با مشارکت خانواده های داوطلب و شهروندان برگزار خواهد شد.
مدیر مراکز فرهنگی هنری منطقه 11 گفت: طرح «خوبی را معروف کنیم» توسط کلیه هموطنان از طریق حمایت و قادر ساختن آنان برای طراحی برنامه ها و فعالیت های فرهنگی، اجتماعی صورت می گیرد، هم چنین میزان فراگیری و پوشش پیام طرح، میزان مشارکت مخاطبان، توجه به نیاز، رضایت، ابتکار و خوشنودی مخاطبان مورد توجه قرار گرفته و در قالب رویکرد میدانی اجرا می شود.
وی افزود: تشکیل و شبکه سازی گرو های «نیک یاری» توسط شهروندان و خانواده ها، طراحی و اجرای ده¬ها فعالیت یا برنامه «نیک یاری» از طریق ایده پردازی و طراحی برنامه ها و فعالیت های ابتکاری کوچک، راه اندازی باشگاه «نیک یاری» شهر تهران، مستندسازی تجارب «نیک یاری» شهروندان، دستیابی به آثار (عکس) شهروندان تهرانی در قالب پویش (کمپین) خوبی را معروف کنیم و جریان سازی طرح «خوبی را معروف کنیم» با استفاده از آثار پویش از جمله دستاوردهای مورد انتظار در اجرای این طرح است.
بختیاری در باره جزییات بخش پویش(کمپین) «خوبی را معروف کنیم» گفت: در این بخش با برگزاری مسابقه عکس و پویش (کمپین) «خوبی را معروف کنیم» نسبت به جریان سازی طرح در فضای مجازی تلاش خواهیم کرد.
رییس فرهنگسرای رازی افزود: شهروندان می توانند عکس های خود و حتی دیگران از لحظات ناب مهربانی با مردم، خانواده، والدین، شهر و طبیعت را از طریق ربات تلگرام، تلگرام و اینستاگرام(تگ کردن) تا بیستم خرداد ماه 97 به آدرس های t.me/razi-11 و t.me/khubibot و khoobi.ra.maruf.konim برای شرکت در مسابقه ارسال نمایند، هم چنین علاقمندان به منظور شرکت در کمپین نیز پس از آنکه عکس مورد نظر ار در صفحه اینستاگرام خود بارگذاری کردند در متن تصویر با درج #خوبی- را-معروف-کنیم در کمپین طرح شرکت می نمایند.
مدیر مراکز فرهنگی هنری منطقه 11 با بیان اینکه به 10 تن از برگزیدگان این پویش جوایز ارزنده و نفیسی اهدا خواهد شد اظهار داشت: علاقمندان برای دریافت فراخوان و جزییات بیشتر در باره موضوعات این پویش می توانند به آدرس اینترنتی razi.farhangsara.ir مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 55423353 تماس بگیرند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار