برگزاری اولین جلسه ستاد حمایت از کالای ایرانی پارک علم و فناوری البرز

کرج (پانا) - اولین جلسه ستاد " حمایت از کالای ایرانی پارک علم و فناوری البرز" با حضور کارشناسان و مدیران و نخبگان عضو شرکتهای دانش بنیان و فناور استان به ریاست سرپرست پارک علم و فناوری استان البرز تشکیل شد.

کد مطلب: ۸۱۱۹۷۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری  اولین جلسه ستاد حمایت از کالای ایرانی پارک علم و فناوری البرز

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در کرج، اولین جلسه ستاد " حمایت از کالای ایرانی پارک علم و فناوری البرز " با حضور کارشناسان و مدیران و نخبگان عضو شرکتهای دانش بنیان و فناور استان به ریاست سرپرست پارک علم و فناوری استان البرز در سالن جلسات پارک البرز تشکیل شد.

عطااله ربانی، ضمن عرض خوش آمد به حاضرین و تبریک سال نو ، یاد آور شد : سالی که توسط مقام معظم رهبری به سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است بایستی تمام تلاش مدیران و کارگزاران در تحقق این هدف معطوف شود، وی همچنین اضافه نمود ما نیز در حوزه وظایف دستگاهی پارک علم و فناوری استان، گرد هم آمده ایم تا راهکارهای عملی حمایت از کالای ایرانی را بررسی و به ستاد استانی که به ریاست استاندار محترم البرز تشکیل شده است ارایه نماییم.

رییس پارک علم و فناوری البرز در بخشی از سخنانش به حساسیت عرصه کنونی کشورمان اشاره نمود و گفت: نامگذاری امسال توسط معظم له در راستای نامگذاری سنوات گذشته صورت گرفته است و ابعاد مختلفی دارد و همه ما می‌دانیم که ایشان نامگذاری سالها را با هوشمندی اعلام می کنند و نامگذاری امسال در راستای نامگذاری سال گذشته" سال تولید و اشتغال" و سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است.

وی همچنین گزارشی از مباحث جلسه اشتغال استان مبنی بر اینکه باور و دغدغه استاندار محترم البرز بر فعالیت بیشتر دستگاههای اجرایی جهت تحقق اهداف توسعه اشتغال پایدار استان بوده، به حاضرین ارایه نمود و اینکه تکالیف سنوات گذشته و سیاستهای اقتصاد مقاومتی همچنان به قوت خود باقی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار