نماینده ولی فقیه در استان البرز: رسیدگی عاجل به پرونده و ارائه‌ی خدمات به شکل سریع، بلندگویی پرقوت در تقویت اعتماد عمومی به دستگاه قضایی است

کرج (پانا) - رئیس کل دادگستری استان البرز با همراهی دادستان و مسئولین دستگاه‌های زیرمجموعه دادگستری استان البرز، با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، ضمن ارائه گزارش فعالیت‌های این مجموعه در سال گذشته، به بیان برنامه‌های خود در سال آتی پرداختند.

کد مطلب: ۸۱۱۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی فقیه در استان البرز: رسیدگی عاجل به پرونده و ارائه‌ی خدمات به شکل سریع، بلندگویی پرقوت در تقویت اعتماد عمومی به دستگاه قضایی است

رئیس کل دادگستری استان البرز با همراهی دادستان و مسئولین دستگاه‌های زیرمجموعه دادگستری استان البرز، با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، ضمن ارائه گزارش فعالیت‌های این مجموعه در سال گذشته، به بیان برنامه‌های خود در سال آتی پرداخت.

آیت‌الله حسینی همدانی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های دستگاه قضایی استان در سال گذشته و تبریک سال نو، بیان داشت: اقدامات مثبت قوه قضاییه در خصوص کاهش میزان جرائم مختلف، بشارتی است که هرچند در سطح جامعه نیز محسوس نباشد، اما ارزشمند و درخور تقدیر است، البته ضعف زیرساخت‌های استان، موجب عدم‌کفایت فعالیت‌های کنونی و نیاز به تلاش روزافزون در همه زمینه‌ها است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به تلاش جدی و هجمه شدید دشمنان در راستای ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی و القای ضعف در نهادهای مختلف کشور، اظهار داشت: یک هجمه بین‌المللی علیه نظام اسلامی در حال وقوع است؛ جامعه‌ی استکباری با تمام قوا برای زمین زدن نظام اسلامی به میدان آمده است و ناکارآمد نشان دادن نظام و القای مشکلات زیربنایی و غیرقابل‌حل در مجموعه‌ها، ابزار امروز آن‌ها است.

وی با اشاره به هم‌راستایی شبکه‌ی نفوذ داخلی با تلاش‌های آشکار دشمنان جهت تخریب ارکان انقلاب اسلامی، تصریح کرد: اخیراً هم دیدید که نامه‌هایی در قالب نصیحت و دلسوزی و به نام "انقلابیون" و "حزب‌الله" منتشر می‌کنند که البته لحن و مطالب این نامه‌ها هیچ سنخیتی با نصیحت نداشته و بیشتر حامل دشنام و ناسزا است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز، با بیان اینکه امنیت و عدالت از مبانی بنیادین انقلاب اسلامی است، گفت: هرچند که ضعف ساختارها و مسائلی ازاین‌دست، موجب ضعف‌هایی در خدمت‌رسانی کامل به مردم گردد؛ اما القای این مطلب که دستگاه قضایی به‌عنوان مسئول برپایی عدالت در جامعه، به وظیفه خود عمل نمی‌کند و هجمه‌های شدید و گستره به این مجموعه، ظلم مضاعفی به این دستگاه و نظام اسلامی است.

وی تأکید کرد: قوه قضاییه یکی از ارکان اصلی نظام اسلامی است و هر کس به هر نحوی در پی تضعیف این قوه با بیان مطالب نادرست و کذب باشد، قطعاً به‌نظام و انقلاب خیانت کرده و مسلماً مجرم است و هر کس هم اعتراضی دارد باید این اعتراضات را در چارچوب‌های معیّن شده بیان کند.

آیت‌الله حسینی همدانی تصریح کرد: در این فضا همه دستگاه‌ها، بخصوص دستگاه قضایی که مورد شدیدترین هجمه‌ها است باید بیش‌ازپیش به ارائه و گزارش شفاف خدمات و فعالیت‌های خود بپردازند تا جو کاذبی که دشمنان در فضای مجازی و رسانه‌ها به دنبال آن هستند، شکسته شود.

وی افزود: رسیدگی عاجل به پرونده و ارائه‌ی خدمات به شکل سریع، خود، بلندگویی پرقوت در تقویت اعتماد عمومی به این دستگاه است.

نماینده رهبر انقلاب در استان البرز، در بخش دیگری از سخنان خود، با تأکید بر توجه بیش‌ازپیش به شعار سال، گفت: وظیفه‌ی شما در قبال این نام‌گذاری، از بین بردن موانع حمایت از کالای ایرانی، یعنی مقابله با قاچاق کالا و رسیدگی سریع، جدی و دقیق بر پرونده‌های قاچاق و کنترل و بازرسی‌های تعزیراتی بازار است که باید با جدیت بیش‌ازپیش دنبال شود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار