جزئیات جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات با وزیر آموزش و پرورش

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی جزئیات جلسه عصر روز گذشته کمیسیون با وزیر آموزش و پرورش را تشریح کرد.

کد مطلب: ۸۱۱۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات با وزیر آموزش و پرورش

میرحمایت میرزاده در گفت‌وگو با پانا درباره جزییات جلسه روز گذشته کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: بطحایی، وزیر آموزش و پرورش در این جلسه موضوع مطالبات فرهنگیان را مطرح و گزارشی از پرداختی‌های این موضوع را ارائه کرد.

وی با بیان اینکه بخش زیادی از مطالبات حق‌التدریسی‌ها تا پاداش بازنشستگان هنوز پرداخت نشده است ادامه داد: قرار شد طی جلسه‌ای از وزارت اقتصاد و دارایی دعوت شود تا این موضوع در کمیسیون آموزش و تحقیقات مورد بررسی قرار گیرد.

میرزاده بیان کرد:‌ بخش دیگر این جلسه مربوط به سوالات نمایندگان درخصوص کنکور، نظام آموزشی و مدارس خاص و حذف آزمون از این مدارس بود که قرار شد کمیته آموزش و پرورش با حضور وزیر و معاونان او این موضوعات را به صورت کارشناسی بررسی کنند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که میزان مطالبات پرداخت نشده فرهنگیان چقدر است عنوان کرد: پیش بینی می‌کنم هنوز بیش از 5 هزار میلیارد تومان از این مطالبات پرداخت نشده است که باید هرچه سریع‌تر پیگیر این موضوع و پرداختی‌های آن باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار