بازدید شهردار تهران از شرکت واحد اتوبوسرانی

تهران (پانا) - شهردار تهران همزمان با شصت و دومین سالروز تاسیس شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و‌ حومه از تعدادی از خطوط و پایانه های اتوبوسرانی بازدید کرد و با رانندگان و کارکنان این شرکت به دیدار و گفت و گو پرداخت.

کد مطلب: ۸۱۱۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد
بازدید  شهردار تهران از شرکت واحد اتوبوسرانی

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران ، محمدعلی نجفی در ابتدای بازدید صبحگاهی خود با حضور در پایانه اتوبوسرانی بیهقی، از نزدیک در جریان نحوه فعالیت خطوط اتوبوسرانی این پایانه قرار گرفت و با تعدادی از رانندگان و مسافران اتوبوس‌های شرکت واحد به گفت‌و‌گو پرداخت.

محمدعلی نجفی، شهردار تهران در ادامه به وسیله اتوبوس‌های BRT به ایستگاه رسالت رفت و ضمن دریافت گزارشی از آخرین وضعیت ناوگان اتوبوسرانی، با تعدادی از شهروندان تهرانی در فضایی صمیمی گفت‌و‌گو کرد.

وی در بخش دیگری از بازدید صبحگاهی خود به دیدار رانندگان تاکسی و اتوبوس پایانه رسالت پرداخت و پای صحبت تعدادی از شهروندان و مسافران نشست.

نجفی در ادامه به وسیله اتوبوس به دفتر مرکزی شرکت واحد رفت و در بدو ورود با اهدای گل در یادمان شهدای شرکت واحد اتوبوسرانی، به مقام شامخ ۵۷ شهید شرکت واحد ادای احترام کرد.

شهردار تهران همچنین ضمن بازدید از سایت مرکزی و بخش‌های مختلف این شرکت از نزدیک با کارمندان شرکت واحد اتوبوسرانی به گفت‌و‌گو پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار