حضور فعال محیط زیست کرج در تعطیلات نوروز 97

کرج (پانا) - معاون اداره کل و رئیس اداره حفاظت محیط زیست کرج اعلام کرد : این اداره در تعیطلات نوروز 97 ضمن برقراری کشیک منظم شبانه روزی نسبت به انجام ماموریت های محوله فعال بود.

کد مطلب: ۸۱۱۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد
حضور فعال محیط زیست کرج در تعطیلات نوروز 97

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در کرج، راحتی معاون اداره کل و رئیس اداره حفاظت محیط زیست کرج اعلام کرد: این اداره در تعیطلات نوروز 97 ضمن برقراری کشیک منظم شبانه روزی نسبت به انجام ماموریت های محوله فعال بود.

راحتی گفت: درایام تعطیلات نوروز نسبت به انجام بیش از 120 مورد گشت و پایش زیست محیطی در سطح شهرستان اقدام که طی این پایش ها کارشناسان از 3 مورد آلودگی هوا ناشی از سوزاندن پسماند، 10 مورد آلودگی آب ناشی از ورود پساب واحدهای خدماتی پذیرایی به رودخانه کرج و 3 مورد ساخت و ساز و تغییر کاربری غیرمجاز جلوگیری و همچنین تعداد 5000 کیسه زباله تجزیه پذیر بین مسافران نوروزی توزیع گردید.

معاون اداره کل و رئیس اداره حفاظت محیط زیست کرج افزود: در این مدت مامورین یگان حفاظت این اداره با برقراری ایستگاه استقبال از بهار نسبت به توزیع اقلام فرهنگی آموزشی در زمینه حفظ محیط زیست بین گردشگران محور کرج چالوس اقدام و ضمن نصب بنرهای تبلیغاتی در زمینه چالش بی زباله با اکیپهای امدادی هلال احمر نیز همکاری داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار