آگهی مزایده؛

واگذاری غرفه عینک سازی درمانگاه فرهنگیان کرج

کرج (پانا) - معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز از واگذاری غرفه عینک سازی درمانگاه فرهنگیان کرج در قالب مزایده خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۱۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد
واگذاری غرفه عینک سازی درمانگاه فرهنگیان کرج
به گزارش خبرنگار پانا از البرز، مراد مالمیر معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز از واگذاری غرفه عینک سازی درمانگاه فرهنگیان کرج در قالب مزایده خبر داد.
وی افزود: اداره کل آموزش وپرورش استان البرز در نظر دارد مکان دولتی تحت پوشش خود را با عنوان غرفه عینک سازی درمانگاه با متراژ تقریبی 27 متر مربع، واقع در کرج، بلوار جمهوری اسلامی، خیابان ششم، را از طریق ساز و کار مزایده و با رعایت موضوع ماده 43 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و آیین نامه اجرایی آن به مدت یک سال به اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط بر اساس قوانین ومقررات روابط موجر و مستاجر مصوب سال 76و آیین نامه های مربوط واگذار نماید.
مالمیر در ادامه گفت: از متقاضیان دعوت می شود برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد به مدت دو هفته از تاریخ درج آگهی (97/01/09 روزنامه سپهر ایرانیان) به نشانی: عظیمیه، میدان مهران، بلوار گلستان، نبش بوستان 19 اداره کل آموزش وپرورش استان البرز مراجعه نمائید.
لازم به ذکر است مشخصات کلی در شرایط و اسناد دریافتی قابل ملاحظه می باشد.
توجه: تحویل اسناد به متقاضیان با ارائه کارت شناسایی معتبر انجام خواهد شد.
تلفن تماس ضروری 02632563205

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار