به کارگیری مشمولان متناسب با تخصص و مهارت

تهران (پانا) - رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا در آیین اعزام مشمولان با بیان اینکه مشمولان متناسب با مهارت و تخصص به کار گیری می شوند، گفت خدمت سربازی فرصت مغتنمی برای خدمت به کشور است.

کد مطلب: ۸۱۱۷۴۷
لینک کوتاه کپی شد
به کارگیری مشمولان متناسب با تخصص و مهارت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار بهرام نوروزی در آیین اعزام مشمولان به یگان های آموزشی، اظهارداشت: تعالی رفتاری فرماندهان، استاندارد و خوشایندسازی محیط خدمت سربازی، موجب ترغیب جوانان برای گذراندن خدمت مقدس سربازی شده است.

وی افزود: سازمان وظیفه عمومی ناجا در انجام ماموریت اصلی خود یعنی احضار و اعزام جوانان، سعی کرده مشمولان را متناسب با تخصص آنان به کارگیری کند که این امر گامی در راستای کارآمدی، هدفمند و خوشایند سازی خدمت سربازی است.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: مشمولان دارای مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر می توانند هنگام ثبت درخواست اعزام به خدمت،سوابق مربوط به تخصص و مهارت خود را نیز به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) ارائه دهند چراکه این مهم در تعیین نیروی خدمتی آنان موثر خواهد بود.

سردار نوروزی با بیان اینکه خدمت سربازی برای جوانان امری ضروری است، ادامه داد: این دوران؛ گذرگاهی برای کسب تجربه های جدید می باشد که پس از اتمام آن، جوانان با کوله باری از تجربه،خود را برای مراحل بعدی زندگی مانند ازدواج، اشتغال و... آماده می کنند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: دوران مقدس سربازی؛ توفیق و فرصتی برای خدمت به کشور و خودسازی جوانان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار