مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

هدایت تحصیلی یک طرح جامع در سند تحول بنیادین است

تهران (پانا) - کمیته استانی هدایت تحصیلی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و دیگر اعضا در سالن شورای یک این اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۱۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
هدایت تحصیلی یک طرح جامع در سند تحول بنیادین است

به گزارش پانا شهرستان های استان تهران ، عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به اینکه هدایت تحصیلی یکی از بخش های سرنوشت ساز در زندگی دانش آموزان است ، تاکید کرد: یکی از رسالت های اصلی آموزش و پرورش فراهم نمودن بستر مناسب برای دانش آموزان در جهت آینده شغلی آنان می باشد.

فولادوند ، شناسایی استعدادهای دانش آموزان و فراهم نمودن بسترهای کاری متوازن را دو رکن بسیار با اهمیت دانست و افزود: هدایت تحصیلی در سند تحول بنیادین ، به عنوان یک طرح جامع است که کشف استعدادهای دانش آموزان و قرار گرفتن آنها در مسیر درست را مورد توجه ویژه قرار داده است.

وی با تاکید بر این که مدرسه ، اولیا و مسئولین همگی باید بسترهای لازم را فراهم آورند ، تصریح کرد: در سال تحصیلی گذشته بیش از 43 درصد از دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان های استان تهران از رشته های فنی حرفه ای و کاردانش استقبال کردند که از رشد خوبی برخوردار بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: در راستای شناخت بیشتر و آگاهی دانش آموزان ، کتابچه ای با معرفی رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش چاپ و در اختیارآنان قرار گرفته است تا در انتخاب رشته مورد علاقه خود از اطلاعات کافی برخوردار باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار