پیگیری تخلف معلم دارابی در تنبیه بدنی یک دانش‌آموز

شیراز (پانا) - رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس از پیگیری موضوع تنبیه بدنی دانش‌آموز دارابی به دست معلمش خبر داد و افزود: با توجه به گزارش‌های اولیه، متاسفانه موضوع تنبیه بدنی این دانش آموز صحتو آثار کبودی برروی برخی از قسمت های بدن این دانش آموز وجود دارد.

کد مطلب: ۸۱۱۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد
پیگیری تخلف معلم دارابی در تنبیه بدنی یک دانش‌آموز

حمیدرضا شعبانی در گفت‌وگو با پانا افزود: موضوع ممنوعیت تنبیه بدنی بارها در بخشنامه های مختلف به اطلاع همکاران محترم فرهنگی رسانده شده است و هرچند صیانت از حریم همکاران فرهنگی وظیفه ذاتی ماست، همانگونه که قبلا اشاره شده ،هرگونه تنبیه نیز خط قرمز آموزش و پرورش هست .

رئیس اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش و پرورش فارس گفت: هرچند خانواده این همکار و آموزش وپرورش داراب اقداماتی برای دلجویی از اولیا و دانش‌آموز مضروب در دست انجام دارند، قطعا تنبیه بدنی تخلف محسوب می‌شود و این موضوع از طریق مراجع ذی‌صلاح پیگیری خواهد شد .

وی گفت: این همکار فرهنگی، از کرده خود ابراز پشیمانی و ندامت کرده و علت انجام عمل خود را از دست دادن کنترل خشم در برابر بی‌انضباطی، شلوغ‌کاری و سروصدای دانش آموزان عنوان کرده است .

شعبانی همچنین ضمن ابراز تاسف از وقوع چنین حادثه‌ای در این شهر، با بیان اینکه سال‌هاست تنبیه بدنی از نظام تعلیم و تربیت برچیده شده است، گفت: اما متاسفانه هنوز به‌ندرت شاهد وقوع چنین حوادثی هستیم. هتک حرمت به ساحت معلم و دانش‌آموز هرچند اندک هم باشد بسیار حساس و خط قرمز ماست .

روز چهارشنبه پانزدهم فرورین ماه 97 با اعلام گزارشی مبنی بر وقوع یک مورد تنبیه بدنی دانش‌آموز کلاس هشتم دبیرستان پسرانه شهیدخایفی شهر داراب بلافاصله تیمی متشکل از چند تن از کارشناسان اداره آموزش وپرورش داراب مامور بررسی و رسیدگی به این مساله و در مدرسه حاضر شدند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار