مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی:

خانواده شهدا صاحبان اصلی این انقلاب هستند

بیرجند (پانا) ـ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی ضمن تجلیل از صبوری و پایداری خاندان معظم شهدا افزود: خانواده شهدا صاحبان اصلی این انقلاب هستند چون هزینه کرده‌اند و عزیز از دست داده‌اند، بنابراین باید هوشیار باشند و بسیار دقت و مراقبت کنند و در حفظ و نشر فرهنگ ایثار و شهادت، حداکثر سعی خود را کنند

کد مطلب: ۸۱۱۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
خانواده شهدا صاحبان اصلی این انقلاب هستند

حجت الاسلام تقی عزیزی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی در حاشیه مراسم جشن پدران آسمانی در سالن اجلاس پیام نور بیرجند، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک سال جدید، گفت: جشن پدران آسمانی حدود 10 سال در کشور و خراسان‌جنوبی با حضور خانواده‌های شهدا و به همت فرزندان شهدا و همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌شود.


عزیزی با بیان اینکه جشن پدران آسمانی برای پاسداشت و گرامیداشت مقام شهدا برگزار می‌شود، گفت: حدود 2هزارشهید در استان وجود دارند که از این تعداد بیش از 600 شهید در مرکز استان قرار دارند.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌ جنوبی با اشاره به سخن امام خمینی(رحمت الله علیه) که فرمودند"حفظ این نظام از اوجب واجبات است" گفت: شهدای عزیز ما برای ایجاد حاکمیت‌اسلامی که امام و حاکم خود را شناختند، پیوند عمیق خوردند تا جایی که جان خود را برای ایجاد و حفظ این حاکمیت تقدیم کردند.


حجت الاسلام عزیزی گفت: واژه حاکم و حاکمیت را در ادبیات‌اسلامی، اعتقادات‌دینی و در طول تاریخ شنیده‌ایم و شهدای عزیز در ارتباط با حاکمیت جان خودشان را تقدیم این نظام کردند.


وی ضمن تجلیل از صبوری و پایداری خاندان معظم شهدا افزود: خانواده شهدا صاحبان اصلی این انقلاب هستند چون هزینه کرده‌اند و عزیز از دست داده‌اند، بنابراین باید هوشیار باشند و بسیار دقت و مراقبت کنند و در حفظ و نشر فرهنگ ایثار و شهادت، حداکثر سعی خود را کنند.


مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران خراسان‌جنوبی با بیان اینکه هر کاری که برای خانواده‌های شهدا انجام دهیم باز هم کم کردیم، خاطرنشان کرد: یادواره‌های شهدا همانند سال‌های گذشته در استان با قوت بیشتر از پیش برگزار می‌شود.


حجت الاسلام عزیزی در پایان صحبت های خود گفت: هر آنچه داریم از برکت خون شهدا است و امیدوارم همه بتوانیم پاسدار خوبی از نتایج و ماحصل خون شهیدان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار