رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران: امسال زیرساخت‌های سیستم هشدار سریع زلزله تکمیل می‌شود

تهران (پانا) - رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اولویت‌های این سازمان در سال 97 را تشریح کرد و گفت بازنگری سند جامع مدیریت بحران شهر تهران در سال جاری در دستور کار قرار دارد.

کد مطلب: ۸۱۱۶۴۳
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران: امسال  زیرساخت‌های سیستم هشدار سریع زلزله تکمیل می‌شود

احمد صادقی در گفت‌وگو با پانا درباره اولویت‌های سازمان مدیریت بحران در سال 97 گفت: با توجه به اینکه امسال، پایان برنامه دوم پنجساله شهرداری تهران است لذا اولویت‌هایی که در سازمان مدیریت بحران شهر تهران در سال 97 دنبال می‌شود بیشتر بر روی اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام برنامه دوم پنجساله شهرداری در حوزه مدیریت بحران متمرکز است.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران افزود: یکی از مهم‌ترین اولویت‌هایی که در سال جاری در سازمان مدیریت بحران دنبال می‌شود، موضوع هشدار سریع زلزله است که باید به مرحله قابل قبولی برسد چرا که سیستم هشدار سریع زلزله نیاز به زیرساخت مناسب دارد و باید این سیستم تکمیل شود.

وی همچنین یکی دیگر از مهم‌ترین اولویت‌های سازمان مدیریت بحران شهر تهران را بازنگری سند جامع مدیریت بحران عنوان کرد و گفت: تدوین طرح جامع مدیریت بحران شهر تهران در دستور کار قرار دارد. این سند در سال 80 به تصویب هیأت دولت رسید و با توجه به اینکه بیش از 16 سال از تصویب آن می‌گذرد نیاز به بازنگری مجدد دارد و این مسأله جزو اولویت‌های اصلی سال 97 است که امیدواریم محقق شود.

صادقی خاطرنشان کرد: این سند در قالب چهار کمیته علمی شامل پیشگیری، آمادگی، مقابله، بازسازی و بازتوانی تدوین می‌شود و سپس برای تصویب به شورای عالی مدیریت بحران کشور ارائه خواهد شد تا نقشه راهی در حوزه مخاطرات و سوانح شهر تهران باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار