تکمیل پروژه‌ها و توسعه زیرساخت‌های گردشکری در اولویت برنامه‌ها است

بوشهر ( پانا ) استاندار بوشهر با تاکید بر ایجاد اسکله گردشگری دریایی گفت:تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و توسعه زیرساخت‌های گردشکری دریایی در اولویت برنامه‌های استان بوشهر است.

کد مطلب: ۸۱۱۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد
تکمیل پروژه‌ها و توسعه زیرساخت‌های گردشکری در اولویت برنامه‌ها است

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست شورای اداری استان بوشهر با تبریک سال جدید و قدردانی از دست اندرکاران سفرهای نوروزی در استان اظهار داشت: بر اساس آمارهای موجود بیش از 9 میلیون تردد خودرو در محورهای مختلف استان در ایام نوروز انجام شده و این در حالی است که 7 میلیون نفرشب اقامت نوروزی در استان ثبت شده است

وی، با بیان اینکه بیش از 7 برابر جمعیت استان بوشهر،اقامت گردشگر در ایام نوروز ثبت شده است خاطر نشان کرد:استان بوشهر بعداز استان‌های گیلان و مازندران بیشترین حجم مسافران نوروزی داشته است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه این استان سومین مقصد پرتردد گردشگران نوروزی معرفی شده افزود: تامین امنیت 9 میلیون تردد خودرو و 7 میلیون نفر اسکان کار بزرگی بود که در ایام نوروز در استان بوشهر اتفاق افتاد.

گراوند با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های گردشگری در تمام فصول سال گفت: از هم اکنون برای نوروز سال 1398 برای تقویت زیرساخت‌های مختلف گردشگری برنامه‌ریزی و نقاط ضعف امسال برطرف و نقاط قوت تقویت شود.

وی با اشاره به اینکه فرمانداران با اعتبارات سالانه باید نسبت به تقویت زیر ساخت‌های لازم برای رونق گردشگری اقدام کنند خاطر نشان کرد: فرمانداران در اعتبارات سالانه باید توجه ویژه‌ای به تقویت زیرساخت‌های گردشگری و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام کنند.

استاندار بوشهر با قدردانی از مجریان کاروان راهیان نور در استان تصریح کرد: راهیان نور یکی از برنامه‌های مهم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنا ساختن نسل جوان با فداکاری‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است که نوروز امسال سپاه خدمات قابل توجهی در این عرصه ارائه کرد.

گراوند با اشاره به اعزام بیش از 5 هزار نفر به راهیان نور دریایی خارگ گفت: نیروی دریایی سپاه در اعزام راهیان نور دریایی خارگ کار بزرگی انجام داد چراکه اعزام بیش از 5 هزار نفر کار بزرگ و با ارزشی است که از خدمات نیروی دریایی سپاه، سپاه امام صادق(ع)، دریابانی و سایر دست اندرکاران قدردانی می‌شود.

وی، با قدردانی از تلاش مسئولان دستگاه‌های اجرایی در اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها در سال گذشته تاکید کرد: امید می‌رود امسال با همدلی و احساس مسئولیت بیشتر در مسیر توسعه و آبادانی به ویژه در حوزه اقتصاد و اشتغال گام اساسی برداشته شود.

استاندار بوشهر با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از کالای ایرانی افزود: اگر می‌خواهیم به توسعه اقتصادی برسیم باید با نگاه ویژه نسبت به خرید کالای ایرانی تلاش شود و شعار امسال هم مردم و هم مسئولان باید عملیاتی کنند.

گراوند به توانمندی تولیدات داخلی و محصولات مختلف در استان پرداخت و بیان کرد: باید تولیدات داخلی استان بوشهر در برپایی نمایشگاه‌های مختلف به جامعه معرفی شود.

وی، با تاکید بر استفاده از ظرفیت صدا و سیما در معرفی تولیدات کالاهای داخلی استان بوشهر افزود: صنعت، معدن و تجارت و سازمان جهاد کشاورزی فهرست واحدهای تولیدکننده کالا و خدمات برتر را از طریق بر پایی نمایشگاه و رسانه صدا و سیما و سایر رسانه‌ها معرفی کنند.

استاندار بوشهر، با تاکید بر این نکته که تولیدکنندگان باید با ارتقاء کیفیت کالا و قیمت مناسب در تحقق این شعار سال کمک کنند خاطر نشان کرد: نظارت جدی بر محصول تولیدکنندگان از نظر کیفیت و قیمت کالا باید به صورت مستمر انجام شود.

گراوند با بیان اینکه همه ما کمک کنیم تا رونق اقتصادی در استان ایجاد شود تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی مرتبط در امر طرح‌های گردشگری زمینه را برای سرمایه‌گذاری فراهم کنند.

وی با تاکید بر ایجاد زیرساخت‌های گردشگری گفت: با توجه به گردشگر پذیر بودن استان بوشهر نباید شاهد کمبود در حوزه زیرساخت‌های گردشگری باشیم

استاندار بوشهر با بیان اینکه فرمانداران باید از اعتبارات شهرستانی برای رفع کمبودهای اولویت‌دار استفاده کنند تصریح کرد:تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و توسعه زیرساخت‌های گردشکری دریایی در اولویت برنامه‌های استان بوشهر است.

گراوند با گرامیداشت روز ملی فناوری هسته‌ای و سالروز تاسیس بنیاد مسکن بر به‌کارگیری جوانان و بانوان تاکید کرد و گفت: بانوان و جوانان توانمند و شایسته مورد توجه ویژه قرار بگیرند و با اعتماد به آنان در واگذاری پست‌های مدیریتی از پایه به این قشر توجه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار