کم‌کاری در تکمیل پروژه پل خور گناوه را از جانب هیچ مسئولی تحمل نمی‌کنم

بوشهر ( پانا) - معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: به لحاظ انتظار مردم شریف گناوه در تکمیل پل گردشگری خور گناوه، هیچ‌گونه کم‌کاری را از جانب هر مسئولی تحمل نمی‌کنم.

کد مطلب: ۸۱۱۶۳۸
لینک کوتاه کپی شد
کم‌کاری در تکمیل پروژه پل خور گناوه را از جانب هیچ مسئولی تحمل نمی‌کنم

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، مهرداد ستوده در نشست بررسی روند اجرای پل خور گردشگری گناوه با حضور شهردار، معاونان، اعضای شورای شهر گناوه و مدیران کل دفتر امور شهری و فنی استانداری بوشهر با بیان اینکه شهرستان گناوه از قطب‌های مهم گردشگری استان بوشهر است اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های عمران شهری، گردشگری، راهسازی و دیگر پروژه‌‌ها مورد توجه ویژه است.

وی با اشاره به اجرای پل خور گردشگری ساحلی گناوه تاکید کرد: این پروژه بر اساس برنامه زمان‌بندی روند اجرایی مطلوبی نداشته است که پیمانکار این پروژه باید در تکمیل آن تسریع کند.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با بیان اینکه باید این پروژه امسال تکمیل و افتتاح شود گفت: پیمانکاران که به عنوان بازوان اجرایی مدیران دستگاه‌های اجرایی محسوب می‌شوند باید صادقانه و شفاف در مقابل تعهدات خود عمل کنند.

ستوده با بیان اینکه بیش از 45 درصد اعتبار پروژه پل خور گردشگری گناوه به پیمانکار پرداخت شده است افزود: پیمانکار این پروژه باید بر اساس زمان تعیین شده در تکمیل پروژه تسریع کند تا امسال به بهره‌برداری برسد.

وی، حمایت از پیمانکاران متعهد و توانمند را از رسالت‌های مهم دستگاه‌های اجرایی دانست و تصریح کرد: پیمانکاران پروژه‌های عمرانی که توانایی فنی و مهندسی لازم ندارند از ادامه فعالیت منع می‌شوند.

معاون استاندار بوشهر با تاکید بر تحقق مطالبات مردم بر اساس وعده‌های داده شد خاطر نشان کرد: مردم شهرستان گناوه انتظار دارند پل خور گردشگری گناوه بر اساس برنامه تعیین شده تکمیل شود که باید تحقق این مهم و انتظارات مردم گناوه مورد توجه ویژه پیمانکار پروژه قرار بگیرد لذا هر گونه کم کاری در تسریع و تکمیل با کیفیت این پروژه از هیچ مسئولی تحمل نمی‌کنم.

در این جلسه مقرر شد تا پایان وقت اداری یکشنبه 19 فروردین پیمانکار و شهرداری یا قطع همکاری و یا ادامه همکاری طبق جدول زمان بندی ارائه شده از سوی دفتر فنی استانداری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار