شرط موفقیت، برنامه محوری است

بوشهر ( پانا ) معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: شرط موفقیت در هر حوزه‌ای، برنامه محوری است، بدون برنامه هیچ سیستمی موفق نمی شود.

کد مطلب: ۸۱۱۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
شرط موفقیت، برنامه محوری است

معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: شرط موفقیت در هر حوزه‌ای، برنامه محوری است، بدون برنامه هیچ سیستمی موفق نمی شود.
به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، مهرداد ستوده در نشست تکریم و معارفه مدیران کل دفتر فنی استانداری بوشهر با بیان اینکه باید از فرصت خدمت نهایت بهره را ببریم اظهار داشت: شرط موفقیت در هر حوزه‌ای ، برنامه محوری است، بدون برنامه هیچ سیستمی موفق نمی شود.
وی بیان کرد: جزیره ای و بخشی عمل کردن آفت یک سیستم است لذا باید با تدوین برنامه، برای رسیدن به هدف تلاش کنیم.

معاون عمرانی استاندار بوشهر تصریح کرد: تلاش بنده همواره این بوده که نگاه ویژه ای به منابع انسانی داشته باشم و در این مسیر با جدیت کار را دنبال خواهیم کرد تا نیروهای متخصص و شایسته را به عنوان مدیر در بدنه سازمان قرار دهیم.

ستوده با تاکید بر رفتار حرفه‌ای و احترام متقابل در چارچوب قانون در سازمان خاطرنشان کرد: باید در چارچوب قانون احترام متقابل نسبت به دیگران داشته باشیم و حق خرد کردن شخصیت کسی را نداریم، اگر نگاه مبتنی بر احترام متقابل باشد به راحتی می توانیم در کنار هم کار کنیم.

وی با قدردانی از خدمات مهندس حسین آبادی در دفتر فنی استانداری گفت: پاکدستی، تخصص و دلسوزی از ویژگی های مهندس حسین آبادی بوده و ردپای ایشان را در تمام پروژه های استان شاهد خواهیم بود.

معاون عمرانی استاندار بوشهر اضافه کرد: در بخش مدیریتی حوزه عمرانی استان، شاهد تنوع نیرو نیستیم که نخواهیم از نیروهای شایسته استفاده نکنیم لذا بهره مندی از نیروهای توانمند و متخصص عمرانی در دستور کار است.
ستوده ادامه داد: برای تربیت نیروی انسانی در دولت باید پشتوانه سازی کنیم در این راستا مهندس بردستانی از نیروهای جوان تحصیلکرده استان با انگیزه پاکدست برای حوزه فنی استانداری انتخاب کردیم و انتظار است تمام همکاران با ایشان همکاری داشته باشند.
در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات کریم حسین آبادی، حمید بردستانی به عنوان سرپرست دفتر فنی استانداری بوشهر منصوب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار