هنر طلاق گرفتن به سبک راسل کرو

بازیگر هالیوود و همسر سابقش اثاثیه زندگی مشترک‌شان را به حراج گذاشتند

تهران (پانا) - راسل کرو بازیگر فیلم‌ گلادیاتور و همسر سابقش، بعد از طلاق، با حراج برخی وسائل زندگی مشترک‌شان چند میلیون دلار به دست آوردند.

کد مطلب: ۸۱۱۶۱۶
لینک کوتاه کپی شد
هنر طلاق گرفتن به سبک راسل کرو

به گزارش تلگراف ، معمولا پای طلاق که به میان می‌آید، مشاهیر تمایل دارند هزینه‌ها و توافق های میلیونی را از نگاه عموم پنهان کنند، اما راسل کرو بازیگر هالیوود و همسر خواننده‌اش «دانیلا اسپنسر» ازین دسته مشاهیر نیستند.

این زوج که حدود 5 سال پیش از هم جدا شده‌ و اخیرا طلاق‌شان را رسمی کرده‌اند، با به حراج گذاشتن مجموعه‌ای از اشیاء و خاطرات زندگی مشترک، این طلاق را جشن گرفتند و پول خوبی هم از آن به جیب زدند.

این مجموعه شامل 227 آیتم اعم از تابلوهای نقاشی، خاطرات سینمایی، گیتارها، جواهرات، مبلمان و خاطرات کریکت است که روز شنبه (۷ آوریل/ 18 فروردین) در حراج «ساتبی» استرالیا در معرض فروش گذاشته شد.

راسل کرو کاتالوگ این حراج را «هنر طلاق گرفتن» نام گذاشته است.

طبق آخرین توییت راسل کرو، درآمد این زوج از حراج دیروز بیش از حد انتظارشان شد؛ در مجموع 3 میلیون و 700 هزار دلار استرالیا (2 میلیون و 300 هزار یورو) عایدی این حراجی بود.

دو اسب استفاده شده در فیلم «گلادیاتور»، لباس کاپیتان جک آبری در فیلم «استاد و فرمانده» و شلوار چرمی که کرو در فیلم «مرد سیندرلایی» پوشیده بود از جمله این مجموعه بودند.

تنها یک قطعه از زرهی که راسل کرو در فیلم گلادیاتور بر تن داشت 125 هزار دلار آمریکا به فروش رفت.

بازیگر 54 ساله اهل نیوزلند سه بار برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های «گلادیاتور»، «یک ذهن زیبا» و «نفوذی» نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شده است که در سال 2000 با فیلم گلادیاتور برنده این جایزه شد.

وی در سال 2003 با دانیلا اسپنسر خواننده و هنرپیشه استرالیایی ازدواج کرده بود. کرو در مصاحبه‌ای گفته است که ایده حراج را صرفا جهت تفریح عملی کرده است.

مترجم: عاطفه بزرگ‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار