مخالف استعفای شهردار تهران /

رسولی: محکم به استعفای نجفی رأی منفی می‌دهم

تهران (پانا) - خزانه دار شورای شهر تهران گفت محکم به استعفای آقای نجفی رأی منفی می‌دهم و از ایشان خواهش می‌کنم که بماند.

کد مطلب: ۸۱۱۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
رسولی: محکم به استعفای نجفی رأی منفی می‌دهم

سید حسن رسولی در مخالفت با استعفای شهردار تهران در جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه در شورای پنجم عالما و عامدا به آقای نجفی رای دادیم، گفت: مطالعه شرایط و ارقام به ما نشان داد که شهرداری تهران به فردی همچون نجفی برای برون رفت نیاز دارد.

عضو شورای شهر تهران افزود: ای کاش آقای نجفی امروز به جای استعفا اعلام می‌کرد که کدام یک از گزارش‌های 12 گانه ایشان به دستگاه قضایی مورد رسیدگی قرار گرفته است. امروز پرونده نفر دوم مدیریت شهری در دستگاه قضایی در حال رسیدگی است و من به عنوان موکل مردم از روند آن بی‌اطلاع هستم. به جای اطلاع رسانی در مورد تخلفات، رقص دخترکان معصوم و سفره هفت سین در رأس اخبار قرار گرفت.

وی ادامه داد: امروز بحث ما فقط بحث شخص آقای نجفی نیست. به صدا وسیما عرض می‌کنم که در طول این هفت ماه یک گزارش از اختلاس در شهرداری وجود ندارد مگر شهرداری به عنوان یکی از سه دستگاه فسادزا نبود؟

رسولی تصریح کرد: به عنوان خزانه دار شورا عرض می‌کنم که حتی یک ریال برای سفره هفت‌سین 14 میلیونی پرداخت نشده است.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه رسانه‌ها بحث مدیریت شهری را به پای رهبری نگذارند، گفت: ما با همه ارکان حاکمیت در تعامل هستیم. این مسیر را در مورد آقای نجفی نیز طی کرده‌ایم. ما برنامه سوم توسعه شهر را در پیش داریم. کارآمدترین برنامه توسعه کشور توسط آقای نجفی راهبری و اجرا شد. نگذاریم که بگویند که شاهد تکرار شورای اول هستیم.

رسولی اضافه کرد: محکم به استعفای آقای نجفی رأی منفی می‌دهم و از ایشان خواهش می‌کنم که بماند. در صورت اصرار به استعفا کارگروهی برای تهیه گزارش شفاف هم به مردم و هم حاکمیت تشکیل خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار