مراسم تکریم و معارفه سرپرست بنیاد شهرستان ایلام برگزار شد

ایلام ( پانا ) - مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ایلام با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۱۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تکریم و معارفه سرپرست بنیاد شهرستان ایلام برگزار شد

سلیمان رستمیان در مراسم تکریم و معارفه سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ایلام گفت: خدمت در بنیاد در راس تمام خدماتی است که نظام جمهوری اسلامی به مردم ارائه میدهد، لذا انتخاب سیاست های کارآمد و منسجم و هماهنگ از اولویت های کاری این نهاد است و بر این اساس بینش نیروها در بنیاد بر اساس افزایش روحیه معنوی و ارزش گرایی است و کار در بنیاد به قصد تقرب و عبادت یک سیاست اجتناب ناپذیر است که همکاران بنیاد خود را مکلّف به آن میدانند.
وی تصریح کرد: خدمت در بنیاد توفیقی است که نصیب ما شده است و باید قدر آن را به خوبی بدانیم، چرا که ما به جامعه ای خدمت میکنیم که تمام کشور مدیون این قشر معظم است.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به گستردگی جامعه هدف تحت پوشش بنیاد ایلام در مقایسه با سایر شهرستانهای استان گفت : خوشبختانه فعالیت های بنیاد شهرستان ایلام تا امروز رضایت بخش بوده و امیدواریم این روند رو به رشد همچنان ادامه یابد.
رستمیان افزود: بسطامی در دوران مسئولیت خود تعامل بسیار خوبی با خانواده معظم شهداء و ایثارگران داشتند و جامعه ایثارگری شهرستان از نزدیک با ایشان در ارتباط بودند و برنامه های اجرائی بنیاد نیز به نحو احسن برگزار می شد.
منوچهر بسطامی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران‌ شهرستان ایلام نیز در این مراسم گفت: از آنجا که ۳۰ سال توفیق خدمت در بنیاد را دارم اکنون جدائی از این مجموعه بسیار سخت است.
وی ضمن تقدیر و تشکر از همکاران خود در ستاد استان و شهرستان ایلام افزود: با همراهی همکاران شهرستان تلاش ما بر این بود تا با ایجاد فضایی آرام و برادرانه به خدمت بپردازیم.
لازم به ذکر است منوچهر بسطامی از فروردین ماه ۹۵ به عنوان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ایلام منصوب شد و در تاریخ ۲۵ اسفندماه سال 96 به افتخار بازنشستگی نائل آمد.
گفتنی است در این مراسم صمد سلطانزاده که تا پیش از این معاون فرهنگی بنیاد ایلام بود به عنوان سرپرست این بنیاد منصوب و از خدمات قبلی منوچهر بسطامی قدردانی به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار