تولیدات کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد حمایت می‌شود

ایلام ( پانا ) - مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، گفت: کانون‌های مساجد مامن و میعادگاه حضور جوانان در فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مذهبی است.

کد مطلب: ۸۱۱۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد
تولیدات کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد حمایت می‌شود

حجت الاسلام علی چراغی پور، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، در دیدار نوروزی استاندار ایلام با جمعی از هنرمندان این استان، اظهار کرد: در سال حمایت از کالای ایرانی، از محصولات و تولیدات اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد حمایت می‌شود.

وی، بابیان اینکه بیش از 600 مسجد و حسینیه در سطح استان وجود دارد، افزود: 295 کانون فرهنگی و هنری در مناطق مختلف شهری و روستایی این استان دایر است که بیش از 75 درصد از این کانون‌ها در مناطق روستایی استان فعالیت دارند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، تصریح کرد: تلاش می‌شود بتوانیم حداکثر فعالیت‌ در مناطق محروم استان داشته باشیم، برگزاری برنامه‌های مختلف دینی، فرهنگی، مذهبی، حجاب و عفاف و فعالیت‌های قرآنی و تشویق و ترغیب جوانان در عرصه‌های مختلف بر اساس سیاست‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برنامه‌های کانون‌های مساجد است.

چراغی پور، ابراز کرد: فعالیت این کانون‌ها در تقویت روحیه دینی، مذهبی مردم و جذب آن‌ها به مساجد بسیار مهم است و توسعه و تجهیز این مراکز در دستور کار این دبیرخانه قرار دارد که نیاز به حمایت مسئولان استانی به‌ویژه استاندار محترم ایلام دارد.

وی، در پایان از استاندار خواست که دیداری اختصاصی با مسئولان و اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار شود و خاطرنشان کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور، یکی از وسیع‌ترین و مؤثرترین مراکز فرهنگی نظام اسلامی به شمار می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار