افتتاح نگارخانه تخصصی استاد صندوق آبادی در ایلام

ایلام ( پانا ) - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، گفت: تلاش می‌شود که با حمایت‌های استاندار محترم و پیگیری‌های انجام‌شده، زیرساخت‌های فرهنگی و هنری در استان افزایش چشمگیری داشته باشد.

کد مطلب: ۸۱۱۴۹۸
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح نگارخانه تخصصی استاد صندوق آبادی در ایلام

عمران خودآموز، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، در دیدار نوروزی استاندار ایلام با جمعی از هنرمندان این استان، اظهار کرد: این نشست آغازی بر همگرایی و هم‌افزایی دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی استان است که بتوان بیشتر از توان، تجربه و تلاش هنرمندان استانی بهره‌مند شویم.

وی، بابیان اینکه خوشبختانه در سال 96 اسفندماه خوبی برای هنرمندان استان رقم خورد و هنرمندان استان ایلام در عرصه‌های مختلف بین‌المللی و ملی توانستند مقام‌ها ی بسیار خوبی کسب کنند، افزود: گروه موسیقی آلامتو ایلام به سرپرستی محمدجواد شوهانی در هندوستان به نمایندگی از کشور جمهوری اسلامی حضور و اجرا داشته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، یادآور شد: همچنین چندین نمایشگاه هنری در مرکز کشور و مرکز استان برگزار شد، گروه هنری تئاتر استان در جشنواره تئاتر طنز دیوان دره، حائز رتبه شد، فضای شاد و بانشاطی در استان در اسفندماه و اوایل سال 97 ایجاد شد که جا دارد از هنرمندان عزیز که این فضا را ایجاد کردند تقدیر شود.

خودآموز، گفت: خوشبختانه استاندار ارجمند مکاتبات خوبی با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی داشته‌اند و انتظار می‌رود که با تلاش و جدیت مجموعه استان، زیرساخت‌های فرهنگی در استان افزایش یابد، همچنین جشنواره ملی موسیقی سورناوا از 26 تا 28 فروردین‌ماه در شهرستان دره شهر برگزار می شود که استاندار ایلام نیز حمایت داشته است و یک میلیارد ریال اعتبار ملی آن تخصیص‌یافته است.

وی، در پایان با اشاره به برنامه‌ریزی برای تقدیر از هنرمندان و مفاخر استان، خاطرنشان کرد: تقدیر از هنرمندان وظیفه ماست و در همین راستا نگارخانه تخصصی فرهنگ و ارشاد اسلامی به نام استاد علی‌اشرف صندوق آبادی نام‌گذاری خواهد شد و تلاش می‌کنیم که با برنامه‌ریزی انجام‌شده، خادم بسیار خوبی برای هنرمندان استان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار