داوران نهمین جشنواره استانی شعر و داستان جوان سوره کردستان معرفی شدند

سنندج(پانا)- رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان داوران نهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره کردستان را در دو بخش کُردی و فارسی معرفی کرد.

کد مطلب: ۸۱۱۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد
داوران نهمین جشنواره استانی شعر و داستان جوان سوره کردستان معرفی شدند

امین مرادی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان با اعلام 22 فروردین ماه 97 همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی جهت برگزاری مراسم اختتامیه نهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره گفت : در این دوره از جشنواره استاد کامبیز کریمی ، دکتر نسرین علی اکبری و بهزاد کرم اللهی در بخش شعر کُردی و فارسی و رضا امیری ، محمد رضا کلهر و عطا نهایی در بخش داستان کُردی و فارسی داوری آثار راه یافته به بخش نهایی جشنواره را بررسی و مورد داوری قرار می دهند .
وی با اشاره به پتانسیل بسیار بالای ادبیات کردستان افزود : در این دوره از جشنواره یک بخش از امتیاز داوری آثار همزمان با قرائت اثر توسط صاحب اثر توسط داوران در کارگاه های آموزشی پیش بینی شده لحاظ می گردد و به همین دلیل حضور تمامی عزیزان راه یافته به بخش نهایی جشنواره ضروری است .
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان افزود : در کارگاه های آموزشی پیش بینی شده که به صورت پنل برگزار می گردد اساتید برجسته دانشگاهی و ادبی استانی به بحث و بررسی در خصوص آثار ارائه شده می پردازند که قطعا نظرات این عزیزان در ارتقاء سطح هنری آثار در دوره های بعدی کمک شایان توجهی را نموده و هنرمندان جوان را در شناخت نقاط قوت و ضعف آثار خود کمک کند .
در نهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره در مجموع 260 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که 22 فروردین ماه پس از داوری آثار و کارگاه ها در مراسم اختتامیه که از ساعت 18 در پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار می گردد نفرات برگزیده این دوره از جشنواره معرفی می گردند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار