همراهی دستگاه قضا در استان دست سو استفاده گران را کوتاه کرده است

کرج(پانا) - استاندار البرز گفت: اگر ارتباط نزدیک بین مسئولان نباشد، عده ای با سوءاستفاده از بار مسئولیت شانه خالی می کنند،که خوشبختانه نیز روحیه همراهی و همکاری بین مسئولان دستگاه ها با قضا وجود دارد.

کد مطلب: ۸۱۱۳۹۰
لینک کوتاه کپی شد
همراهی دستگاه قضا در استان دست سو استفاده گران را کوتاه کرده است

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در کرج، ظهر شنبه محمدعلی نجفی در جریان دیدارِ نوروزیِ رئیس کل دادگستری استان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز و جمعی از قضات و معاونان دادگستری، با تبریک سال جدید و قدردانی از همراهی و همیاری خوب دستگاه قضا گفت: دامنه فعالیت های دادگستری بسیار گسترده و فراگیر است و از این رو باید در قالب شورای ویژه ای به هم افزایی برای وظایف متقابل دستگاه ها پرداخت؛ از این رو بزودی نشست ویژه ای به همین منظور تشکیل خواهد شد.

وی در ادامه با خداقوت به قضات و فعالان دستگاه قضا افزود: اگر توفیقاتی در استان صورت می گیرد،مرهون مجاهدت ها و همراهی و همکاری همه دستگاه ها و قوه قضاییه است و در زمینه مسایل سیاسی، امنیتی و اجتماعی شاهد موفقیت های خوبی بوده ایم.

استاندار البرز با بیان اینکه این همراهی تا کنون باعث حل بسیاری از مشکلات زیرساختی در استان شده است، گفت: گاهی اوقات با وجود بودجه و اعتبار کافی نیز مشکلات حل نمی شود و تنها زمانی به موفقیت می رسیم که روح همراهی بین مسئولان حاکم باشد.

وی در ادامه با اشاره به توفیقات استان به ویژه در 6 ماهه دوم سال نیز بیان کرد: اگر همراهی و در کنار هم بودن مسئولان نبود مشکلات حل نمی شد.

نجفی بیان کرد: اگر ارتباط نزدیک بین مسئولان نباشد،عده ای با سوءاستفاده مسئولیت خود را بر دوش دیگری می گذارند، بنابراین همه نسبت به تکالیف خود وظیفه مند هستیم.

استاندار در بخش دیگری با اشاره به توفیقات استان در حوزه راه ها بیان کرد: در خصوص تامین اعتبارات راه ها و بزرگراه ها اتفاقات خوبی افتاده است‌.

وی افزود: در نوروز امسال شاهد تردد ۳۱ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان بودیم،بنده تمام ایام در استان حضور داشتم تا مشکلی ایجاد نشود، تصور کنید اگر بر اثر یک ناهماهنگی یکی از تونل ها در راه های استان مسدود می شد حادثه بزرگی به وقوع می پیوست.

وی بیان کرد: گاهی این عدم حضور ها مشکل آفرین می شود، اگر ۲۸ میلیون مسافر از استان عبور کردند،حداقل ۵ میلیون مسافر دراستان اسکان پیدا کردند،هرچند کوتاه، بنابراین ممکن بود از این ترددهای میلیونی یک مورد دچار مشکل شود تا تلاش های ما نادیده گرفته شود.

استاندار البرز گفت: در بحث راه ها نیز بازدیدهای مداوم و مستمر وجود داشت و امسال نظارت و کنترل خوبی در راه ها وجود داشت.

نجفی اضافه کرد: تعریض ۱۰ کیلومتر در ورودی و خروجی استان در دستور کار است.

وی بیان کرد: فاز اول آزاد راه تهران _ شمال نیز تا شهریورماه به بهره برداری خواهد رسید که بخشی از ترافیک استان را تعدیل خواهد کرد.

استاندار البرز عنوان کرد: عمده نیاز استان ایجاد شغل است، از این رو ۵۳ هزار و ۵۰۰ شغل ایجاد کردیم که تنها ۵۳ هزار فرصت شغلی آن در ۶ ماه دوم سال اتفاق افتاد.

نجفی با بیان اینکه اگر کمک های اثر بخش همه دستگاه ها نبود به این توفیقات دست پیدا نمی کردیم، افزود: اکنون در بخش رونق تسهیل با ۱۶۵ میلیارد تومان با استان دوم کشور فاصله معنا داری داریم.

وی افزود: در بهبود فضای کسب و کار نیز از رتبه بیست و نهم کشور در شهریور ماه،به جایگاه هفتم رسیدیم.
استاندار افزود: این آمارها نیز همگی ثبت شده در سامانه رسمی و اعلام شده از سوی مرکز پژوهش های مجلس است‌

نجفی بیان کرد: در زمینه ایجاد زیرساخت های اجتماعی نیز تلاش های گسترده ای در حال انجام است.

استاندار گفت: ۹۰۰ هزار بافت فرسوده در استان وجود دارد که به جهت وسعت کوچک استان شاید آسیب های آن بیشتر دیده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار