برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان استان همدان با شرکت 3هزار و 700 نفر

همدان(پانا)- معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان از برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان استان با شرکت 3هزار و 700 نفر خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۱۳۵۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان استان همدان با شرکت 3هزار و 700 نفر

عبداله جعفری گفت: مرحله استانی سی و پنجمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر و پسر مدارس استان با حضور برگزیدگان المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای و مرحله مسابقات شهرستان های استان برگزار خواهد شد.

جعفری افزود: در این دوره از مسابقات که از 23فروردین ماه با عنوان "گرامیداشت یادواره شهدای دانش آموز و مدافعان حرم" برگزار می شود، بیش از 3هزار و 700 دانش آموز، سرپرست، مربی و عوامل اجرایی شرکت دارند.

وی گفت: این دوره از مسابقات با اهداف کیفیت بخشی درس تربیت بدنی و استعدادیابی دانش آموزان نخبه ورزشی، ایجاد شور و نشاط و افزایش مهارت های اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی در بین دانش آموزان در 39 رشته مقطع در سالن های ورزشی سطح شهر همدان و شهرستان ملایر برگزار می شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: سی و پنجمین دوره از مسابقات ورزشی دانش آموزان همدان در اغلب رشته های ورزشی مورد نظر با رویکرد مدرسه قهرمان خواهد بود.

وی با بیان این که علاوه بر همکاری و مساعدت بخش های مختلف درون سازمانی آموزش و پرورش، این رویداد بزرگ به همت و مشارکت برخی دستگاه های اجرایی و همکار استان انجام می پذیرد، ابراز امیدواری کرد: در آینده نزدیک قهرمانان و مستعدین این مسابقات در عرصه ملی برای ورزش استان اثربخش باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار