گزارشگر برنامه «ایران» هیسپان تی وی:جنس کارمان سخت است ولی دلگرمیم

تهران (پانا) - گزارشگر برنامه «ایران» هیسپان تی وی از سختی های کار خود و گروه تولید این برنامه در سال 96، که با سفر به گوشه گوشه ایران، جلوه های زیبایی طبیعت و آداب و رسوم و ... ایران و ایرانیان را پیش روی مخاطبان این شبکه بین المللی می گذارند، سخن گفت.

کد مطلب: ۸۱۱۳۳۴
لینک کوتاه کپی شد
گزارشگر برنامه «ایران» هیسپان تی وی:جنس کارمان سخت است ولی دلگرمیم

به گزارش روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، نیلوفر صالحی گزارشگر «ایران» در این خصوص توضیح داد: از آن جا که باید چند لوکیشن را همزمان بگیریم, با دشواری هایی روبه رو هستیم. گاهی از ساعت ۶ صبح تا دیروقت مشغول تصویربرداری هستیم. پیش آمده که حتی از نور مصنوعی برای ضبط برنامه استفاده کرده ایم. با این حال به شخصه آدمی هستم که کارها را راحت می گیرم و مشکلات را با رایزنی و تعامل, حل و فصل می کنم.
او درباره استقبال مخاطبان شبکه های داخلی از پخش این برنامه که به سبب تولید همزمان نسخه فارسی گزارش ها و پخششان، بینندگان داخلی را نیز به خود جذب کرده است، گفت: بازخوردها خیلی خوب بوده است. حتی گاهی بعد از دیدن برنامه درخواست می کردند که دوباره به شهر ما بیایید.
گزارشگر برنامه «ایران» با بیان اینکه علاقه مند به کار اجراست و همچنان دوست دارد به عنوان گزارشگر در خدمت برنامه «ایران» باشد، درباره برنامه های خود برای سال ۹۷ نیز عنوان کرد: امیدوارم شرایط کار تسهیل شود. گاهی برای انجام سفر و تصویربرداری با مانع هایی مواجه هستیم که ان شاالله در سال جدید مرتفع شود.
«ایران» عنوان یک برنامه مستند گزارشی است که به معرفی جاذبه های فرهنگی، تاریخی، گردشگری و هنری ایران می پردازد و هر هفته از شبکه هیسپان تی وی روی آنتن می رود.
گزارشگران این برنامه به شهرهای تاریخی ایران سفر کرده تا جلوه های زیبای این اماکن تاریخی را برای مخاطبان اسپانیایی زبان برنامه به تصویر بکشند.
معرفی آداب و رسوم این مناطق و فرهنگ بومی مردمانش از جمله بحث های دیگر برنامه «ایران» را تشکیل می دهد.
برنامه «ایران» در قالب مستند گزارش شامل 3 تا 4آیتم 5 تا 10 دقیقه ای به تهیه کنندگی واحد امور هنری پرس تی وی دوشنبه ها ساعت 19:30 به وقت تهران پخش می شود و تکرار آن سه شنبه ساعت 3:30 و چهارشنبه ساعت 9:30 به روی آنتن می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار