رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان: فیلم مستند غوغای بی‌هیاهو برای معرفی معلمان ماندگار ساخته می‌شود

تهران (پانا) - رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان از ساخت فیلم مستند غوغای بی‌هیاهو برای معرفی معلمان ماندگار خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۱۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان: فیلم مستند غوغای بی‌هیاهو برای معرفی معلمان ماندگار ساخته می‌شود

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش، بابک نوری‌زاده بیان کرد: این فیلم با هدف شناسایی ومعرفی معلمان فداکار و ایثارگر که از نثار جان ومال خویش در راه تعلیم وتربیت فرزندان میهن اسلامی دریغ نمی‌کنند، ساخته می‌شود.

وی با بیان اینکه ساخت این مستند بر اساس تفاهم نامه وزارت آموزش و پرورش و صدا و سیمای مرکز جمهوری اسلامی ایران به تهیه کنندگی وزارت آموزش و پرورش انجام می‌شود گفت: معلمان برای حضور در این مستند بر اساس شاخص‌هایی نظیر ایثار و ازخود گذشتگی برای تدریس، خدمت داوطلبانه به دانش‌آموزان مناطق محروم، فعالیت‌های خیرخواهانه نظیر مدرسه سازی و ... معرفی می‌شوند.

نوری‌زاده با اشاره به اینکه ادارات آموزش و پرورش مناطق و نواحی استان خوزستان معلمان را بر اساس شاخص‌های ذکر شده به اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان برای نقش آفرینی در فیلم مستند غوغای بی‌هیاهو معرفی می‌کنند، خاطر نشان کرد: برای تعیین محل ساخت این مستند روستاهای دورافتاده و کم جمعیت، مدارس با بافت قدیمی با تعداد دانش‌آموزان کمتر از 6 نفر، طولانی بودن مسیر رسیدن معلم به مدرسه و طبیعت زیبای منطقه در اولویت قرار دارند.

وی همچنین افزود: جلب توجه افکار عمومی به زیبایی های حرفه معلمی و در صورت امکان ارتباط خاص داستانی بین دانش‌آموزان و معلمان در این انتخاب معلمینی که در این مستند به ایفای نقش می پردازند مورد توجه قرار می‌گیرد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: ادارات مناطق و نواحی 40 گانه آموزش و پرورش خوزستان می‌توانند مشخصات کامل همکاران دارای شاخصه های فوق را تا ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ از طریق تلفن و دورنگار ۰۶۱۳۳۳۳۶۸۲۲ - ۰۶۱۳۳۳۳۱۸۵۷برای ما ارسال کنند. همچنین ارسال مشخصات از طریق پست الکترونیکی: khouz.pr@chmail.ir نیز از راه‌های دیگر ارتباط با اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان برای در این اختیار قرار دادن اطلاعات این معلمان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار