کمک 500 میلیون تومانی خیریه امام صادق (ع) به مددجویان البرزی در سال 1396

کرج (پانا) - معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان البرز از کمک 500 میلیون تومانی خیریه امام صادق ع به مددجویان البرزی در سال 96 خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۱۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد
کمک 500 میلیون تومانی خیریه امام صادق (ع)  به مددجویان البرزی در سال 1396

به گزارش خبرنگار پانا از البرز، نیکوکاران خیریه امام صادق علیه‌السلام در تعامل با مراکز درمانی، فروشگاه‌های عرضه اقلام جهیزیه، ارائه خدمات تأسیساتی و اعطای سبد کالای فصلی در مجموع با اعطای پانصد میلیون تومان کمک نقد، کالا و خدمات نیازهای بخشی از مددجویان کمیته امداد البرز را برطرف کردند.

شاپور قاسمی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز با اشاره به بهره‌ مندی ۱۵۳ خانوار مددجوی البرزی از خدمات مستمر خیریه امام صادق علیه‌السلام گفت: درمان رایگان پنجاه مددجوی بیمار سرطانی از طریق مرکز درمانی ثمر تهران، اعطای کالای جهیزیه به نوعروسان نیازمند، بهره‌مندی هشتاد دانش‌آموز از خدمات آموزشی کانون ترنم و تحویل رایگان دارو به بیماران از طریق برخی داروخانه‌ها جزو مهم‌ترین اقدامات خیریه امام صادق علیه‌السلام برای مددجویان تحت حمایت این نهاد است.

وی با اشاره به اینکه خیریه امام صادق علیه‌السلام از سال ۹۲ به مددجویان کمیته امداد البرز خدمت‌رسانی می‌کند، افزود: نیکوکاران خیریه امام صادق علیه‌السلام در تعامل با مراکز درمانی، فروشگاه‌های عرضه اقلام جهیزیه، ارائه خدمات تأسیساتی و اعطای سبد کالای فصلی در مجموع با اعطای پانصد میلیون تومان کمک نقد، کالا و خدمات نیازهای بخشی از مددجویان کمیته امداد البرز را برطرف کردند.

قاسمی با تأکید بر اینکه یکی از اهداف اصلی این نهاد توسعه مشارکت و حضور مستقیم مردم و خیران در برنامه‌های فقرزدایی است، افزود: حدود سی درصد از کمک‌های بلاعوض به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد از محل مشارکت مردم نیکوکار در امور خیر تأمین می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز با اعلام اینکه ۱۵۳ خانوار مددجوی کمیته امداد البرز به صورت سه ماه یک‌بار از خیریه امام صادق علیه‌السلام سبد حمایت غذایی دریافت می‌کنند گفت: ۵۱ جوان جویای کار عضو خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد البرز با پیگیری‌های خیریه امام صادق علیه‌السلام در شرکت‌ها و کارخانه‌ها مختلف مشغول به کار شدند.

وی با اشاره به اینکه ترغیب مردم به استفاده از روش‌های جدید شرکت در امور نیکوکاری در دستور کار کمیته امداد قرار دارد یادآور شد: مردم و خیران برای پرداخت صدقه و شرکت در امور نیکوکاری از طریق شماره تلفن ثابت ۳۵۵۷ و تلفن همراه ۰۲۶۳۵۵۷ همچنین شماره‌گیری # ۰۲۶*۸۸۷۷* استفاده کنند و از مزیت‌های این روش که شامل امنیت، سرعت، دقت و آسان بودن است، بهره‌مند شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار