مصادره به دنبال رکورد شکنی تاریخ سینمای ایران

تهران (پانا) - با پایان تعطیلات نوروزی و هفته سوم نمایش فیلم‌های اکران نوروزی شاهد رونق خوبی در سالن‌های سینما بودیم و فیلم‌ها با اقبال بهتری از سوی مخاطب مواجه شد و فیلم سینمایی مصادره تا رکورد شکنی فروش تاریخ سینمای ایران تنها 11 میلیارد فاصله دارد که تصور می شود نخستین ساخته مهران احمدی بتواند رکورد نهنگ عنبر 2 را بشکند.

کد مطلب: ۸۱۱۲۳۰
لینک کوتاه کپی شد
مصادره به دنبال رکورد شکنی تاریخ سینمای ایران

هفته سوم از نمایش فیلم‌های اکران نوروزی شاهد رونق بهتری نسبت به دو هفته ابتدایی داشته است و7 فیلم‌ اکران نوروزی با اقبال بهتری از سوی مخاطب مواجه شدند. در این بین فیلم سینمایی «فراری» همچنان در قعر جدول قرار دارد که با انتقادهایی از سوی علیرضا داوود نژاد درباره شیوه اکران همراه بود.

فروش فیلم خرگیوش تا روز پنج شنبه 1 میلیارد و 200 میلیون تومان رسیده است و در هفته گذشته شاهد رشد بهتری در فروش فیلم بودیم به خصوص در روز چهارشنبه فروش خوبی داشتیم.

«به وقت شام» نیز به فروش 5 میلیارد و 850 میلیون تومان در تهران و شهرستان رسیده است.

فیلم سینمایی فراری نیز که تنها 14 سالن سینما در تهران در اختیار دارد به رقم 310 میلیون تومان رسیده است.

همچنین «لاتاری» به فروش 5 میلیارد و 700 میلیون تومان رسیده است که رتبه سوم اکران نوروزی را در اختیار دارد.

فیلم سینمایی مصادره که رتبه نخست اکران نورزی را تا کنون در اختیار دارد به فروش 8 میلیارد و 450 میلیون تومان رسیده است.

«لونه زنبور» یکی دیگر از فیلم های اکران نوروزی به فروش 4 میلیارد و 550 میلیون تومان در تهران و شهرستان رسیده است که رتبه چهارم اکران نوروزی را در اختیار دارد.

همچنین فیلم سینمایی «فیلشاه» تنها فیلم انیمیشن سینمای ایران به فروش 1 میلیارد و 330 میلیون تومان رسیده است و این فیلم در حال حاضر 70 سالن در تهران و شهرستان در اختیار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار